Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک سوله در شهر قدس، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 8:58 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در جاده قدیم کرج، بعد از پل کفش ملی، جاده اندیشه به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و کف به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل آتش‌سوزی خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: در محل حادثه آتش‌نشانان شهر قدس نیز حضور داشته و مشغول عملیات بودند.

وی تصریح کرد: محل حادثه ساختمان سه طبقه بزرگ به وسعت هر طبقه حدود 5 هزار بود که قصد داشتند آن را به سردخانه صنعتی تبدیل کنند.

ملکی ادامه داد: داخل تمام طبقات موادغذایی مخصوصاً انواع روغنهای غذایی، کره و ظروف بسته‌بندی نگهداری می‌شد و کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به متصاعد شدن دود و حرارت به بیرون از ساختمان، خاطرنشان کرد: شدت حرارت به قدری بالا بود که بخشی از  دیوارها و سقفها ترک خورده، دِفُرمه شده و احتمال تخریب ساختمان وجود داشت.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از آب و تزریق کف عملیات خود را آغاز کردند، اکنون آتش خاموش شده و از سرایت بیشتر آن به اطراف جلوگیری به عمل آمده است.

ملکی با اشاره به دودگرفتگی جزئی چند آتش‌نشان در این حادثه، متذکر شد: نیروها مشغول ایمن‌سازی و تخلیه دود هستند و تا ساعتی دیگر عملیات به پایان می‌رسد.

47231

کد خبر 1327965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی حوادث شهری انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ناتو روسیه ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در محله مجیدیه شمالی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت 11:13 دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان حسینی محله مجیدیه شمالی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی خیلی زود راهی محل حادثه شدند و در آنجا مشاهده کردند، خانه‌‌ای که در طبقه سوم  یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد دچار آتش‌سوزی شده است. آتش‌نشانان در نخستین گام با اجرای یک عملیات منسجم وارد آنجا شدند و  مهار را حریق کردند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان پس از اینکه حریق را مهار کردند با جسد سوخته یک مرد میانسال 60 ساله مواجه شدند که با تایید عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

ملکی خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات ایمن‌سازی آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل ماموران نیروی انتظامی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران