Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست رئیس سازمان لیگ کشتی با مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری ششمین دوره جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سازمان لیگ کشتی، عصر روز گذشته طی نشست عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی با فرشید طهماسبی، مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان راهکارهای موجود جهت دعوت از کشورهای صاحب نام به ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان که قرار است 26 تا 29 آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار شود، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مذاکرات صورت گرفته بین دوطرف مقرر شد در اولین فرصت کارگروهی برای همکاری با فدراسیون کشتی در وزارت ورزش تشکیل شود. این کارگروه وظیفه رایزنی با کشورهای قدرتمند همچون آمریکا، روسیه، کوبا، بلاروس و اوکراین را برعهده گرفت تا بعد از دعوت فدراسیون کشتی، با توجه به دیپلماسی های موجود بین ورزش کشورها، شرایط را برای امور ویزایی و حضور این کشورهای صاحب نام در ایران تسهیل کند.

با توجه به اینکه برخی کشورها همچون هند، چین، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، روسیه و گرجستان که تاکنون آمادگی خود را اعلام کردند، درخواست داشتند در دریافت ویزا شرایط برایشان تسهیل شود، طهماسبی در این نشست وعده داد هرگونه همکاری در این زمینه با تیم های شرکت کننده صورت بگیرد.

حتی قرار بر این شد از ظرفیت وزارت امور خارجه در این زمینه استفاده شود و از طریق سفرای ایران در کشورهای مختلف رایزنی ها برای حضور تیم های صاحب نام صورت بگیرد.

طهماسبی در این‌خصوص گفت: بر اساس رسالتی که داریم، سعی می‌کنیم فدراسیون کشتی به اهدافی در جریان برگزاری جام باشگاه‌های جهان دنبال می‌کند، دست یابد. امیدواریم بعد از چالشی که در جریان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی با تبلیغات منفی و غیرمنصفانه شبکه‌های بیگانه رخ داد، فدراسیون کشتی بتواند با برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان ثابت کند که ایران کشوری با امنیت بالا و مردمانی مهربان و مهمان نواز است. باید از این فرصت به خوبی استفاده شود و ما هم کنار فدراسیون کشتی در این امر خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی وزارت ورزش روابط بین الملل سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان