Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@03:53:54 GMT

کشته سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۴۰۹

بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، پروژه انفجار، آتش سوزی و کشته سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات یک هسته افراطی با بریدن شیلنگ و باز گذاشتن شیرگاز آشپزخانه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم صنعت بدنبال انفجار، آتش سوزی و کشته سازی بودند که به لطف خدا، هوشیاری دانشجویان و تلاش ماموران حراست ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با بررسی و پیگیری صورت گرفته عناصر اصلی این پروژه خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند. این افراد که در اغتشاشات اخیر نیز شرکت و اقدامات ایذایی داشته اند، در تحقیقات اولیه ایجاد شوک به افکار عمومی و جامعه دانشجویی را در آستانه ۱۶ آذر جزء اهداف خود اعلام کرده اند. در این پروژه مقرر بود این اقدام، حادثه‌ای ناشی از معیوب بودن سیستم آشپزخانه خوابگاه ۲۰۰ نفره دانشجویان وانمود شود و نظام مقصر این فاجعه قلمداد گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس تابناک وزارت اطلاعات خوابگاه دانشجویی انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت