Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عناد دشمنان حد و مرزی ندارد، اظهار کرد: شبکه‌های برون مرزی سازمان صدا و سیما باید در برابر تهاجمات گسترده معاندان بایستند و حقایق ایران را به مردم دنیا نشان دهند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ پژمانفر با تاکید بر این که ایران کشوری صاحب تمدن با فرهنگ چند هزار ساله است، تصریح کرد: در حال حاضر کشور دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف است که اگر فرصت و زمینه معرفی این ظرفیت‌ها به دنیا فراهم باشد بسیاری از سوء تفاهمات برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویت ایرانی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی آن قدر جذابیت دارند که بتوانند افکار عمومی جهان را به سوی کشور جلب کنند. باید امکانات لازم را برای بهره‌برداری از این فرصت مهیا کنیم.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره نقش شبکه‌های برون مرزی در از بین بردن ایران‌هراسی القا شده از سوی رسانه‌های غربی نیز گفت: ایران‌هراسی بر اساس یک دروغ‌پردازی بزرگ شکل گرفته است و باید از طریق تقویت شبکه‌های برون مرزی کمک کنیم تا تلاش دشمنان به نتیجه نرسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره تعاملات و حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های برون‌مرزی تاکید کرد: ما در کمیسیون فرهنگی مجلس تلاش می‌کنیم تا مواردی را که در بودجه پیشنهادی دولت برای سازمان صدا و سیما دیده نشده، لحاظ کنیم. همان گونه که از سازمان صدا و سیما این انتظار می‌رود که به شبکه‌های برون مرزی با توجه به ظرفیت خاص این شبکه‌ها نگاه ویژه داشته باشد، باید حمایت‌های لازم هم صورت بگیرد تا در فعالیت این شبکه‌ها به دلیل مشکلات بودجه ای، خللی وارد نشود. به شخصه برنامه‌های شبکه جهانی سحر را دنبال می‌کنم. باید از فرصت‌های فراهم شده حداکثر بهره را در تولید محتوای جذاب برای معرفی چهره حقیقی ایران ببریم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شبکه های برون مرزی نصرالله پژمانفر صدا و سیما ایران هراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟

کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد.اما از سال‌ها پیش آمریکا و همدستان غربی او برای استثمار کشورهای منطقه و جلوگیری از استقلال آن‌ها، مشکلات متعددی را در روابط آن‌ها ایجاد کرده اند.یکی از بزرگ‌ترین مفاسد، ایجاد گروهک‌های تروریستی در مناطق مشترک مرزی ایران و پاکستان است که برای جلوگیری از همکاری‌های دوکشور ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی