Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی کسب تندیس صادر کننده نمونه کشوری سال ۱۳۹۸ را به کارکنان سختکوش این شرکت تبریک گفت.   به گزارش پول نیوز، در متن این پیام آمده است:   نام خداوند بخشنده و مهربان   همکاران گرامی   صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی است. روز ملی صادرات سمبلی برای ارج نهادن بر تلاش‌های انجام شده از سوی صادرکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مجموعه فولاد خوزستان از دیرباز تاکنون و با اولویت تامین نیاز داخل، پیشتاز صادرات و ارز آوری در کشور بوده است . فولاد مردان تحریم‌ های ظالمانه را در اوج، بی اثر کردند.  کسب تندیس صادرکننده برتر کشور مهر تاییدی بر این مدعاست که با الطاف خداوند متعال و تلاش و همدلی شما همکاران مومن و ولایت مدار در سال رونق تولید محقق گردید. بسیار مایه‌ی خوشبختی ست که یکبار دیگر اثبات نمودیم همت و اراده ایرانی می‌تواند بر مشکلات پیروز شود و این موفیقت بزرگ مدیون دقت و سخت کوشی کارکنان گروه فولاد خوزستان‌ است. کسب این تندیس را به همکاران تلاشگر تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.      علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت فولاد خوزستان صادرات تندیس تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان