Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان گفت: از مسئولان کشوری و استانی درخواست اختصاص سهمیه بنزین برای خبرنگاران و عکاسان این استان را داریم.

سید محمد لطیف حسینی نسب در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ با بیان اینکه هم اکنون 220 نفر در رسانه‌های استان اعم از نوشتاری و الکترونیک مشغول به فعالیت هستند، گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری با کمترین دستمزد و درآمد در رسانه‌های استان مشغول به فعالیت هستند و با وجود تمام مشکلات به لحاظ مادی در عرصه اطلاع‌رسانی همواره نقش خود را به بهترین شیوه ایفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان عنوان کرد: ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از اصحاب رسانه به عنوان یک ضرورت مهم همواره دغدغه خانه مطبوعات بوده و در این راستا نیاز به حمایت بخش‌های مختلف دارد.

حسینی نسب خواستار اختصاص سهمیه بنزین به این قشر از جامعه شد و گفت: خبرنگاران و عکاسان در طول روز برای تولید و پوشش برنامه‌های خبری و تصویری متعددی در نقاط مختلف استان با خودرو شخصی حضور پیدا می‌کنند که نیاز است توجهی به مشکلات این قشر شود.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان شاغل در رسانه‌ها هزینه‌ای بابت تردد جهت پوشش برنامه‌ها دریافت نمی‌کنند، افزود: افزایش قیمت بنزین تاثیری زیادی بر روی فعالیت این قشر گذاشته و نیاز است سهمیه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

مدیر خانه مطبوعات کردستان افزود: انتظار می‌رود وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی به این قضیه ورود پیدا کنند و نه تنها برای اهالی رسانه استان بلکه در سراسر کشور سهمیه ای به این قشر اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور کردستان سهمیه بنزین خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار حجت السلام و‌المسلمین قریشی با اشاره به اهمیت توجه به احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: مردن این استان قبل انقلاب دز زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن در تقابل با ضد انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و وضعیت امروز برازنده آنها نیست 

وی افزود: احداث و‌مقاوم سازی خانه‌های روستایی باید در اولویت قرار بگیرد و در این بخش از توان خیرین بخش خصوصی هم استفاده شود 

امام جمعه ارومیه از ساخت خانه طلاب و روحانیون در روستا‌ها به عنوان یک نیاز نام برد و گفت: اگر خانه عالم ساخته شود مشکل استقرار روحانیون در روستا‌ها هم رفع خواهد شد

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم در این دیدار از افزایش سهمیه استان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از ۱۷هزار ۵۰۰سال قبل به ۲۲ هزار ۵۰۰، افزایش سهمیه قیر برای بهسازی معابر روستایی، افزایش سهمیه واگذاری زمین روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا ۳۰ هزار قطعه و پایان احداث و تعمیر بیش از ۲۳ هزار مسکن آسیب دیده زلزله‌های سال گذشته خوی خبر داد

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)