Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:40:59 GMT

تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس را پیگیری می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۵۷۳

تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس را پیگیری می‌کنم

معاون پیشین سازمان صداوسیما و داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پس از راهیابی به مجلس، تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس را پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین لطف‌الله سیاهکالی مرادی، معاون پیشین سازمان صداوسیما و فعال سیاسی اجتماعی، پس از ثبت‌نام در انتخابات از حوزهٔ قزوین آبیک و البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلی که در مجلس دهم وجود دارد و باعث شد که من وارد رقابت انتخاباتی شوم، آن است که این مجلس در رأس امور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس باید در رأس امور قرار بگیرد و مردان و زنان توانمند و قدرتمندی بتوانند در شأن مجلس تراز انقلاب اسلامی آن را به رأس امور باز گردانند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت کاری و مسئله‌ای که در مجلس جدید باید در اولویت قرار بگیرد، مسئله فضای مجازی است.

سیاهکالی مرادی ضمن انتقاد از نبود حتی یک ساختار برای قانونگذاری در حوزه فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من حوزهٔ فضای مجازی را مصداق فضای حقیقی و تأثیرگذار در تمام شؤون کشور می‌دانم و تمام تلاش خود را برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس به‌کار خواهم گرفت.

سیاهکالی مرادی ضمن اعلام پایبندی خود به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از جریان اصولگرایی، اظهار کرد: به تصمیم نهایی این شورا تمکین خواهم کرد.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات استان، عنوان کرد: مشکل بیکاری، فارغ‌التحصیلان بیکار، عدم استفاده از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان و نیز مدیریت ضعیف اجرایی در قزوین را مهم‌ترین مشکل مردم قزوین خواند و عنوان کرد برای رفع آن تلاش خواهم کرد.

وی درپایان گفت: منابع مالی اندکی از طریق کمک دوستانم تهیه کرده‌ام که همان مبلغ اندک را هزینه تبلیغاتی می‌کنم و اعتقادی به صرف هزینه‌های هنگفت ندارم.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 ویدیویی در فضای مجازی توسط یک دامدار از چایی خوردن عجیب گوسفند منتشر شده که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گفت. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی