Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان می‌خواهد باز هم با استفاده از سه دفاع برابر پرسپولیس قرار بگیرد. سیستمی که در اصلی دفاعی اما در ظاهر هجومی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باز هم علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن به رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس رسید. درست در مقطعی حساس که یک امتیاز هم برای او به اندازه برد ارزشمند است و پایه‌های مربیگری او در اصفهان را سفت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان بعد از دریافت اولتیماتوم از مدیران باشگاه از دو بازی موفق به کسب چهار امتیاز شده است و حالا می‌خواهد با شکست سرخ‌ها همراه با گابریل کالدرون بار دیگر نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

با این حال سرمربی ذوب آهن با سیستم جدید برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. سیستمی که در ظاهر هجومی محسوب می‌شود اما در اصل دفاعی است. به گونه‌ای که استفاده از ضد حملات به برنامه اصلی آن‌ها بدل شده و همین کار حریف را سخت تر می‌کند.

علیرضا منصوریان قصد دارد به مانند مسابقات گذشته معراج اسماعیلی را به عنوان گلر اصلی بر روی خط دروازه قرار دهد. بازیکن جوانی که در چهار مسابقه، سه کلین شیت به نام خود ثبت کرده و جواد اعتماد منصوریان را به خوبی داده است.

یک خط جلوتر و در خط دفاعی همه چیز متفاوت است؛ هادی محمدی به همراه محمد نژادمهدی و وحید محمدزاده سه مدافع مرکزی ذوبی‌ها خواهند بود. سیستمی سه دفاعه که تنها در مواقع حمله این آرایش را به خود می‌گیرد و برای تاکتیک دفاعی متفاوت خواهد بود. جایی که دانیال اسماعیلی فر و مسعود ابراهیم زاده به عنوان وینگر راست و چپ شناخته می‌شوند اما در عین حال وظایف مدافعان راست و چپ را نیز به خوبی ایفا خواهند کرد.

در ادامه می‌توان به حضور دو هافبک دفاعی در ترکیب ذوبی‌ها اشاره کرد. حمید بوحمدان و مهدی مهدی پور جلوی خط دفاعی قرار می‌گیرند. البته در زمان حمله مهدی پور جلوتر می‌رود و وظایف طراحی حملات را نیز بر عهده می‌گیرد. قاسم حدادی فر نیز به عنوان سومین هافبک پشت دو مهاجم تیم حاضر در سیستم قرار خواهد گرفت.

در نوک خط حمله نیز ارسلان مطهری و علیرضا منظمی توسط علیرضا منصوریان به کار گرفته می‌شوند. یکی با تجربه بالا و قدرت تمام کنندگی و دیگری با تکنیک و سرعتی. منظمی با توجه به اینکه سرعت بالایی دارد، زمان دفاع نیز به خط هافبک اضافه شده و برتری نفرات برای تیمش ایجاد می‌کند. هر چند که با وجود بازیکنانی سریع مثل اسماعیلی فر، ابراهیم زاده، منظمی و مطهری پرسپولیسی‌ها که تا حدی کند هستند کار سختی برای مهار مهره‌‎های میزبان خواهند داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان پرسپولیس تهران ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی باتجربه در تابستان این فصل برای دومین مقطع از نساجی مازندران جدا شد و پیراهن هوادار را به تن کرد تا در تهران به فوتبال خود ادامه بدهد.

هوادار که به دلیل حضور در تهران و جوی خاص به‌عنوان باشگاه خصوصی یکی از مقصدهای مورد علاقه ستاره‌های نام آشنا و کوچ کرده از تیم‌های خود به حساب می‌آید در این فصل نیز بازیکنان باتجربه‌ای جذب کرد که یکی از مهم‌ترین آنها علیرضا حقیقی بوده است.

این گلر که با پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و سپس بازی‌های ملی مهمی را تجربه کرد، حالا در هوادار فصل آرام و خوبی را سپری می‌کند و تا اینجای کار هفت کلین‌شیت داشته و در ۲۴ بازی قبلی هوادار در لیگ و حذفی به میدان رفته است.

هواداری‌ها که هفته گذشته با درخشش حقیقی به سه امتیاز مهم بازی با گل‌گهر دست یافتند، امیدوارند حالا با کلین‌شیت شماره هشت حقیقی در دربی کوچک تهران مقابل پیکان، در این بازی مهم امتیاز بگیرند‌.

دیگر خبرها

  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد