Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت: موظف هستیم که کرامت قضات را حفظ کنیم، یک بخش آن به استقلال و یک بخش به معیشت و بخشی مربوط به عزت نفس و بخشی مربوط به جایگاه اوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیمی رئیسی عصر امروز در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان اصفهان اظهار داشت: توفیقی است که در این روز بسیار مبارک در جمع همکاران پرتلاشم در استان اصفهان باشم؛ گزارش ریاست کل دادگستری استان از اجرای سیاست‌ها و نکات مورد تاکید در این استان به ویژه توسط قضات قابل تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه گفت: حقیقتا نیرو و امکاناتی که همکاران مطرح کردند، حکایت از کار و پرونده‌های زیاد در دادگستری است و همکاران با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند که با تلاش و پیگیری این امور را انجام می‌دهند که این گزارش‌ها حاکی از تلاش‌هایی است که در این دستگاه انجام می‌شود.

وی افزود: توجه به کرامت که در بین گفتار همکاران مطرح شده، شامل قاضی، وکلا، اصحاب دعوا و ... است و کرامت انسانی برای همه یک ضرورت است و همه دارای یک شخصیت انسانی هستند که باید مورد تکریم قرار بگیرند و صحبت آن‌ها باید توجه شود.

رئیسی ادامه داد: باید به صحبت همه افراد دل داده و شنیده شود و همه موظف هستند که دل بدهند به صحبتی که مخاطبش هستند؛ ما هم موظف هستیم که کرامت قضات را حفظ کنیم و یک بخش آن به استقلال و یک بخش به معیشت و بخشی مربوط به عزت نفس، بخشی مربوط به جایگاه اوست و کرامت فقط در بعد مادی نیست و توجه کردن به آن‌چه که قاضی در محضر خداوند تصمیم بگیرد و تصمیم خودش را احساس کند مطابق آنچه باید، وظیفه اش را انجام دهد.

این خبر در حال تکمیل است

انتهای پیام/63077/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه اصفهان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است

 بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی گفت که هر از چند گاه دیدارهایی میان کشورش و ایالات متحده بدون دستیابی به نتایجی معین انجام می‌شود.

به گزارش انتخاب؛ اسد، یکشنبه، دوم اردیبهشت در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم زیرا سیاست، هنر ممکن است».

بشار اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را در اشغال دارد، اما ما هر از گاهی با آنها دیدار می‌کنیم، هرچند این دیدارها ما را به چیزی نمی‌رساند».

اسد در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای از سرگیری گفت‌وگو با غرب، حتی در درازمدت وجود دارد، گفت: «همواره امید وجود دارد، حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم».

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت: «صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آنها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که هرگز از حقوق خود دست برنخواهیم داشت و همکاری ما با آنها صرفا بر مبنای برابری و مساوات خواهد بود».

اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را به شکلی غیرقانونی اشغال کرده و در کار تامین بودجه برای تروریسم است و از اشغال سرزمین‌های ما از سوی اسرائیل نیر حمایت می‌کند، با این حال ما هر از چند گاه با آنها دیدار داریم اگرچه این دیدارها دستاوردی برای ما ندارد اما همه امور تغییر خواهد کرد».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است