Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید ارجمند فر ظهر پنجشنبه در نهمین یادواره شهید شهریاری در محل دانشگاه آزاد زنجان، شهید شهریاری را شهید راه علم و جهاد اعلام کرد و گفت: شهید شهریاری کلیدواژه هایی در اختیار خود داشت که اگر ما به این کلید واژه ها عمل کنیم، سربلند و موفق می شویم.

وی اظهار کرد: این شهید هنگامی که به موضوع غنی سازی رسیده و تحقیقات خود را تکمیل کرد، در زمان قرارداد ریالی دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرار گاه حمزه سید الشهداء گفت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و سربلندی قرار داد و دولت آمریکا در هیچ دوره ای به این اندازه ضعیف نبوده است.

ارجمند فر ابراز کرد: نماز شب شهید شهریاری ترک نمی شد و  محل رجوع بسیاری از دانشمندان و دانشجویان بود و مهمترین شاخصه شهید شهریاری این بود که بسیار مردمی و مهربان بود.

وی گفت: شهید شهریاری در رتبه های مختلف به استادی کامل رسید و دانشجویانی تربیت کرد که یکی بهتر از دیگری بود.

جانشین قرار گاه حمزه سید الشهداء تصریح کرد: شهید شهریاری درختی را به بار آورد که این درخت خشک شدنی نبود و تک‌تک دانشجویان شهید شهریاری عارف هستند.

ارجمند فر گفت:  ارتباط با علما، توجه به محرومین و فقرا، احترام به پدر و مادر،انجام واجبات و ترک محرمات، ادای خمس و زکات از کلید واژه‌های زندگی شهید شهریاری است و امروز کشورمان با تمام توطئه‌های دشمنان به برکت خون شهدا ایستاده و سربلند است. 

وی افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و  درعرصه‌های مختلف به دستاوردهای ارزشمندی دست‌یافته است.

کد خبر 4789414

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهید مجید شهریاری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرای طرح ملی زراعت چوب می‌باشد.

مهدی هزاریان افزود: تاکنون  بیش از  ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان  به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا می‌باشد و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد:  استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور