Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@09:57:37 GMT

در انتظار رکورد جذاب مرد پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۹۴۰

در انتظار رکورد جذاب مرد پرسپولیسی

نفت مسجدسلیمان در مسابقه امروز خودش با گل گهر سیرجان به دنبال حفظ رکورد نباختن در مسابقات فصل جاری است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی در لیگ نوزدهم کاری کرده اند که حالا انتظارات هم از آنها بالا رفته است. ۱۳ هفته نباختن در لیگ برتر و دو بازی نباختن در جام حذفی نفت مسجدسلیمان را در بهترین شرایط قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر در سیرجان مقابل گل گهر قرار می گیرد. مسابقه ای که با توجه به شرایط گل گهر در جدول برای هردوتیم دشوار خواهد بود. مهدی تارتار روز گذشته در نشست خبری اش تاکید کرد که بازی کردن مقابل گل گهر سخت ترین بازی تیمش در مسابقات باقی مانده از نیم فصل اول خواهد بود.

از سوی دیگر نفتی ها حالا که یک رکورد بی نظیر در نباختن کسب کرده اند، قطعا می خواهند آن را حفظ کنند. این دو تیم در جام حذفی روبه روی هم قرار گرفتند که آن بازی را نفت با نتیجه یک بر صفر در سیرجان برد. حالا آنها اگر بتوانند در بازی امروز هم حداقل یک تساوی بدست بیاورند به رکورد ۱۳ بازی بدون باخت در لیگ برتر می رسند.

این رکورد شباهت زیادی با رکوردی است که لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به دست آورده است. سرخ های آنفیلد ۱۵ بازی است نباخته اند و در صدرجدول جای دارند و حالا نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان اصفهان در لیگ ایران تابه حال شکست را تجربه نکرده اند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی تارتار مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل

به گزارش "ورزش سه"، هواداری ها روز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران و در قالب دو ترکیب متفاوت و در دیداری هر چند تدارکاتی اما سنگین درون تیمی به مصاف یک دیگر رفتند و در نهایت سورمه‌ای پوشان و یاران مهدی عبدی برابر بنفش پوشان و یاران داریوش شجاعیان با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند.

هر دو گل بنفش‌ها روی پاس‌های داریوش شجاعیان و توسط کریم اسلامی و محمد دین دار به ثمر رسید و سورمه ای پوشان اما با سه گل مهدی باقری و تک گل محسن سفید چقایی که روی یک پاس گل و یک ریباند شوت مهدی گودرزی،یک ریباند ضربه بابک مرادی و دیگری نیز با توپ ربایی زننده گل به ثبت رسید، برتری شان را نشان دادند.

شاگردان شجاعی پس از پایان دیدار درون تیمی روانه استخر شدند و با تشخیص کادر فنی، پس از یک روز استراحت، تمرینات شان را از روز جمعه و جهت دیدار روز چهارشنبه هفته آینده برابر آلومینیوم پیگیری خواهند کرد.

دیدار برابر آلومینیوم بازی معوقه هفته هجدهم است که سه امتیاز آن می‌تواند هوادار را تا رده یازدهم جدول بالا بیاورد.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد