Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به استان گیلان از عصر روز گذشته (چهارشنبه)، اظهار کرد: با نفوذ این سامانه بارشی از اواخر وقت روز گذشته شاهد بارش باران در مناطق جلگه‌ای استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز (پنجشنبه) نیز از اکثر ایستگاه‌های هواشناسی استان گیلان نیز گزارش بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هستیم، گفت: آسمان اکثر نقاط استان گیلان ابری همراه با بارش باران، کاهش دما، احتمال رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش برف پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان در ادامه با اشاره به نامناسب بودن شرایط دریا برای انجام فعالیت‌های مرتبط تا اوایل هفته آینده، افزود: ارتفاع موج دریا امروز بین یک تا سه متر است.

وی با بیان اینکه آسمان استان برای روز جمعه نیز در اکثر نقاط ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات نیز بارش‌ها به صورت برف پیش بینی شده است، تصریح کرد: دمای فعلی شهر رشت ۱۰ درجه سانتیگراد و بیشینه رطوبت ۱۰۰ درصد است.

دادرس با اشاره به اینکه آسمان شهر رشت نیز در حال حاضر بارندگی همراه با وزش باد شدید و خیلی شدید پیش بینی شده است، گفت: بیشترین میزان بارش نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه کشاورزی رشت به میزان ۳۴ میلیمتر گزارش شده است.

وی همچنین به آغاز بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز از روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان از دیشب گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد.

دادرس با بیان اینکه در مناطق رانکوه، تماجان، رودبارسرا، گرمابسرا، شوییلک، سرتربت، هلوچالک، شهر سمام، خصیل دشت املش ۵ سانتی متر و در کهنه ماسوله، شاه معلم، دهرا، خلیل دشت فومن ۲۰ سانتی متر برف باریده است، اظهار کرد: حاچاقیا، رادار، شکر دشت، سوباتان، لرزه، ناو، اسالم، کرمون و الماس تالش ۲۰ سانتی متر و در ونه بین، حاجی امیر و حیران آستارا ۱۵ سانتی متر برف باریده است.

وی افزود: بارش برف مناطق کوهستانی زندانه رضوانشهر، لاری خوانی، اسپیلی و دیلمان سیاهکل، اولسبلنگاه، نمنمه پشت و خشک دریا ماسال را نیز سفیدپوش کرده است.

کد خبر 4789659

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد دادرس هواشناسی گیلان بارش برف کاهش دما بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری تا دو روز آینده در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی اعلام کرد تا دو روز آینده شاهد بارش‌های رگباری و بهاری در برخی مناطق فارس خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بارش باران بهاری تا دو روز آینده در فارس
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران