Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدشرفی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن کشور ضمن بازدید و ارزیابی عملکرد پلیس راه آهن کشور گفت: خوشبختانه با اتخاذ مواضع حکیمانه توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، تدابیر هیئت رئیسه نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی تمامی فرماندهان و مجاهدان انتظامی در جای جای ایران اسلامی آشوبگران و متعرضان در حوادث اخیر از دستیابی به مقاصد شوم خود بازماندند و درس دیگری از شکست ناپذیری نیروهای انتظامی آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور ماموریت بسیار سنگینی در وقایع اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مراکز و منابع حساس و حیاتی بر عهده داشتند که با اشراف اطلاعاتی و با اجرای به موقع طرح های پدافندی و عملیاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کارکنان پلیس راه آهن کشور در برقراری نظم و امنیت حوزه استحفاظی به ویژه عملکرد مطلوب و قابل قبول در برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) و همچنین حوادث اخیر قدردانی و ابراز رضایت کرد.

پلیس راه آهن آماده تر از همیشه در خدمت مردم 

سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از آمادگی و هوشیاری همیشگی کارکنان پلیس راه آهن در خدمتگزاری به مردم و کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت بنزین که اعتراضات مردمی را به همراه داشت و منجر به برهم زدن نظم عمومی توسط تعدادی از آشوبگران شد، پلیس راه آهن با آماده باش صد در صدی کارکنان و با اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش اعتراضات پیش آمده، انجام طرح های بازدارنده و تشدید اقدامات کنترلی، تعامل با سایر یگان های انتظامی، بسیج، حراست شرکت راه آهن و سازمان ها امدادی همچنین با پیش بینی و تأمین ضرورت های پشتیبانی مأموریتی در سراسر خطوط ریلی کشور موفق به جلوگیری از هرگونه تعرض به سرمایه های ملی، امنیت مسافران و عدم تاخیر حرکت قطارها شد.

47231 کد خبر 1327997

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تجمعات اعتراضی نیروی انتظامی انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال روسیه ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی