Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و شهر خودرو در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی به اتمام رسید. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های استقلال و شهر خودروی مشهد در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:04 امروز (پنجشنبه) و با چهار دقیقه تأخیر آغاز شد که نتیجه این دیدار در نیمه نخست تساوی بدون گل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، علی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، سعید صادقی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری.

داور: اشکان خورشیدی

دقیقه 4: ارسال روی دروازه شهر خودرو با دفع ناقص مدافعان همراه شد که شوت سرکش مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه را به دنبال داشت، شوتی که به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: حمله تند و تیز شهر خودرو و نفوذ بازیکنان این تیم به محوطه جریمه استقلال از سمت چپ، موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم ایجاد کرد، ضربه‌ای که از زاویه بسته به سمت دروازه نواخته شد و سیدحسین حسینی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 12: ارسال از سمت راست به محوطه جریمه شهر خودرو، اشتباه دوباره مدافعان این تیم را به دنبال داشت تا توپ در موقعیتی مناسب به مهدی قائدی برسد، اما ضربه ناقص این بازیکن باعث شد توپ به راحتی در اختیار سیدمهدی رحمتی قرار بگیرد.

دقیقه 14: فرشید اسماعیلی از سمت چپ محوطه جریمه ارسالی به تیر دوم انجام داد که ضربه سر وریا غفوری به شکل خطرناکی به کنار دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 15: حسین مهربان با نفوذ به محوطه جریمه استقلال از سمت چپ ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که شوت زمینی او تیر دروازه استقلال را لرزاند.

دقیقه 21: اکبر صادقی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 28: فرار مهدی قائدی پشت مدافعان شهر خودرو این بازیکن را با مهدی رحمتی در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم استقلال می‌توانست دروازه شهر خودرو را باز کند، اما ضربه او پیش از رسیدن به دروازه توسط مدافعان شهر خودرو دور شد.

دقیقه 36: فرشید اسماعیلی روی دروازه شهر خودرو توپ را ارسال کرد که تقابل شیخ دیاباته و مهدی رحمتی برخورد شدید آنها را به دنبال داشت که باعث مصدومیت هر دو بازیکن شد. اشکان خورشیدی پس از مداوای بازیکنان شیخ دیاباته را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 40: پاس اشتباه و رو به عقب مدافعان شهر خودرو به مهدی رحمتی، روی دروازه این تیم خطرساز شد که رحمتی در لحظه آخر توانست با تکلی در محوطه جریمه توپ را از محوطه جریمه دور کند.

دقیقه 2+45: عادل غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.

ازدحام هواداران پشت گیت‌ها/ شعار هواداران استقلال علیه رقیب و تشویق رحمتی

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقض اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار شد و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال