Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه این نیرو، ضمن تبریک میلاد با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع)، گفت: افرادی که با قرآن انس دارند، عزیز هستند و از جایگاه و منزلت بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جهان امروزی در برهه متلاطمی قرار دارد، افزود: پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی شوروی، جهان در دوره گذار و حالتی معلق میان مکاتب داعیه‌دار قرار گرفت که هر کدام به نحوی سعی بر اثبات حقانیت خود داشتند که این رقابت تا به امروز نیز ادامه دار است.

امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: در این میان مکتب اسلام نیز از جمله مکاتبی است که در تلاش است تا خود را به عنوان الگویی مترقی مطرح کند و از همین روست که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از کلیدواژه «تمدن اسلامی» سخن به میان می آورند.

وی، قرآن را سند اثبات حقانیت مکتب اسلام دانست و خاطر نشان کرد: قرآن سندی محکم و مستدل در اثبات حقانیت مکتب اسلام و چیرگی آن در قیاس با سایر مکاتب است که وظیفه خادمان قرآنی را بسیار خطیر و سنگین می کند تا با تشریح و تفسیر صحیح بطون قرآن، این کتاب آسمانی را به شایسته ترین نحو ممکن، به آحاد جامعه عرضه کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین به فتنه انگیزی های اخیر در عراق و لبنان و اغتشاشات آبان ماه در برخی شهرهای کشورمان اشاره و بیان کرد: فتنه ای که دشمنان در کشورهای اسلامی بالاخص در غرب آسیا طی ماه های اخیر برپا کردند، حاصل برنامه ریزی گسترده اجانب بود؛ در همین رابطه اما قرآن کریم توصیه ای حکیمانه دارد که در آیه ۲۸ از سوره مبارکه آل عمران آمده است «لایتخذ المومنون الکافرین اولیاء من دون المومنین» بدین مفهوم که مومنان نباید کافران را به جای مومنان سرپرست خود بگیرند و اگر از این اصل تخطی کنند دچار فتنه و آشوب خواهند شد.

امیر نصیرزاده، فضای افسارگسیخته مجازی را مصداق بارز فتنه انگیزی در جوامع اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز دشمن به شدت در فضای مجازی در حال شبهه انگیزی و ابهام آفرینی در حوزه های مختلف است و سعی بر آن دارد تا با تاثیرگذاری سوء بر اذهان مخاطبین غالباً جوان، از داخل آحاد جامعه یارگیری کند و این همان خطری است که باید همگان نسبت بدان بیمناک باشند و مسیر را برای فتنه انگیزی دشمنان، باز نگذارند.

وی در پایان، وجود برخی مشکلات در جامعه را ناشی از کم توجهی به فرامین الهی موجود در کتاب الله دانست و اظهار کرد: کمرنگ شدن روحیه تعاون و اتحاد و همچنین بی توجهی به فریضه بنیادین همچون امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائلی است که باید درخصوص آن تجدیدنظر صورت گیرد چراکه راه حل تمامی مشکلات، تنها در رجوع به آیات نورانی وحی موجود است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نطق اخیرش در صحن شورا که موجب دلخوری برخی مدیران شهری شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در صدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا در تذکری اظهار کرد: در ابتدای صحبت، شکست مطلق رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را در عملیاتی بی‌حاصل علیه شهر شهیدان تبریک می‌گویم.

وی افزود: در نطق دو هفته پیش در صحن علنی شورا که در نقد شیوه مدیریت شهرداری و در راستای وظایف ذاتی عضو شورا انجام شد، ضمن بیان مطالب از دو واژه «هیئت‌های مذهبی» و «آئین‌های شعرخوانی» استفاده شده بود که موجب آزردگی خاطر عزیزانی شد که به‌نحوی به این دو واژه تعلق خاطر داشتند و اگرچه در فضای مجازی و در همان گروهی که به سخنان اینجانب انتقاد شده بود توضیح دادم که مقصودم تصغیر یا بی‌اعتباری این دو واژه نبوده است، اما گویا این توضیح مورد قبول برخی رفقا و مستمعان واقع نشده است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از سویی برخی دلسوز و ناصح که من به سلامت نفس و انگیزه‌های الهی آن‌ها ایمان دارم، به اینجانب منتقل کردند که در بیان مرتکب اشتباه در استخدام کلمات شده‌ام، ضمن تشکر از ایشان و نصایحشان ایراد و اشکال را پذیرفتم و اعلام می‌کنم که به‌کارگیری دو واژه اشتباه بوده و بابت آن از همه کسانی که با آن رنجیده‌اند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

مصور تصریح کرد: امیدوارم همچون گذشته و سابقه ۴۵ سابقه حضور در در همه صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نظیر جنگ، فتنه‌های منافقان و بنی‌صدر و سایر فتنه‌های دیگر که تاکنون ادامه دارد، این حضور ادامه داشته باشد و همیشه بتوانم سربازی کوچک برای ولایت مطلقه فقیه و در خدمت ارزش‌های اسلامی بوده و باشم.

وی خاطرنشان کرد: بدخواهان بدانند از این نمد کلاهی به دست نخواهد آمد و «احمد» هیئتی، فرهنگی و بسیجی و مدافع ارزش‌ها بوده است و خواهد بود؛ خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

کد خبر 746559

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی