Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:18:39 GMT

تصویر پر تکرار نیمه اول؛ حسرت های قائدی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۳۳۸

مهاجم تیم فوتبال استقلال در نیمه اول دو مرتبه در گلزنی ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی مهاجم گلزن و آقای گل آبی های تهرانی در دیدار با شهر خودرو نتوانست نیمه اول خوبی را سپری کند و همین موضوع باعث شد تا در ثبت هفتمین گل خود در لیگ ناکام باشد.


قائدی ابتدا در دقیقه 12 با مهار یک توپ بادآورده در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت اما عجله او در ضربه زدن به توپ باعث شد تا نتواند برای استقلال گلزنی کند و مهدی رحمتی با واکنشی به موقع توپ او را مهار کرد تا اولین حسرت او ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقایقی بعد و در دقیقه 28 باز هم قائدی در موقعیت تک به تک با رحمتی بود و این بار ضربه او از دروازه بان استقلال عبور کرد اما مدافعان حریف قبل از عبور توپ از خط دروازه مانع از گلزنی قائدی شدند تا دومین تصویر از حسرت مهاجم آبی ها ثبت شود.


او در آخرین لحظات نیمه اول نیز نتوانست آخرین موقعیت آبی ها را تبدیل به گل کند تا نیمه اول به کام او نباشد. قائدی همچنان مهاجم هدف و گلزن آبی ها به شمار می رود و 45 دقیقه فرصت دارد تا در نیمه دوم با ثبت هفتمین گل خود در این فصل به تیم استراماچونی برای کسب برد کمک کند.


عکس امیرحسین خیرخواه

 

استقلال تهران مهدی قائدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استقلال دیگر متهم نیست!

آفتاب‌‌نیوز :

نمایش استقلال در بازی دربی موجب شد تا خیلی‌ها به استقلال برچسب تیم دفاعی بزنند، اما نمایش‌های اخیر این تیم نشان داد، دربی فقط یک استثناء بوده و تیم جواد نکونام دوست دارد در برابر حریفان ارائه‌گر بازی‌های زیبایی باشد.

جالب است بدانید استقلال با ۳۴ گل زده بعد از سپاهان که ۴۲ گل زده دومین تیم تهاجمی لیگ برتر به حساب می‌آید. صرف نظر از این آمار دو بازی اخیر استقلال در استادیوم آزادی در برابر تیم‌های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین جز بازی‌های زیبای این فصل لیگ برتر به حساب می‌آید به این خاطر که ۹ گل به همراه داشت و اگرتیم‌ها در بهره گیری از موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کردند، هر دو بازی می‌توانست گل‌های بیشتری به همراه داشته باشد.

مصاف استقلال – مس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. در مسابقه‌ای که استقلالی‌ها اعتقادداشتند ضربه میلاد فخرالدینی از خط عبور کرده است و البته برای کسب سه امتیاز صاحب موقعیت‌های طلایی دیگری هم شدند، اما در پایان نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم خورد مساوی ۲-۲ بود.

استقلال – شمس آذر هم یک بازی زیبا، جذاب و تماشایی برای تماشاگران هر دو تیم بود. مسابقه‌ای که ۵ گل داشت. به همراه موقعیت‌های فراوان دیگر که البته سهم استقلالی‌ها بیشتربود.

حالا دیگر این اتهام متوجه استقلال و جواد نکونام نیست. باید به استقلال بعد از سپاهان لقب تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر را داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال
  • سیتی 1-0 چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید
  • این استقلال دیگر متهم نیست!
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!
  • آماری که پرسپولیس ثبت کرد؛ اعدادی که تکرار نمی‌شوند