Web Analytics Made Easy - Statcounter

داهوا Dahua و هایک ویژن  Hikvisionدو برند پر فروش دوربین مدار بسته دنیا هستند. در بازار ایران نیز این دو برند توانسته اند توجه بسیاری از خریداران سیستم های نظارت تصویری را به خود جلب کنند.

از جمله رموز موفقیت داهوا و هایک ویژن در ایران، عرضه دوربین های با کیفیت بالا و قیمت مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا چه چیز های قیمت دوربین های مدار بسته را تعیین می کند؟

همانطور که می دانید دوربین ها هر کدام دارای کیفیت ها و قابلیت های متفاوتی هستند. به طور کلی عمده ترین قابلیت هایی که باعث تغییر در قیمت دوربین ها می شوند به قرار زیر هستند:

کیفیت و رزولیشن دوربین

معمولا دوربین ها دارای کیفیت های متفاوت و رزولیشن های مگاپیکسلی مختلف هستند. هرچقدر رزولیشن و مگاپیکسل یک دوربین بیشتر باشد قیمت آن نیز بالا می رود. اما این فقط کیفیت نیست که در قیمت تاثیر گذار است ممکن است موارد دیگری نیز باشند که سبب شوند حتی یک دوربین با مگاپیکسل بالاتر از یک دوربین با مگاپیکسل پایین تر ارزان تر باشد.

اندازه کیس دوربین و جنس بدنه دوربین

نکته دیگری که در قیمت یک دوربین تاثیر مستقیم میگذارد اندازه بدنه آن و جنسی که از آن ساخته شده است می باشد. مثلا دوربین های بدنه پلاستیکی از دوربین های بدنه فلزی ارزان تر هستند و یا دوربینهای کیس کوچک از دوربین های کیس بزرگ ارزان تر هستند.

برد دید در شب دوربین ها

برد دید در شب دوربین ها بستگی به پرتاب نور مادون قرمز IR آنها دارد. به طور متوسط برد IR از 10 متر و 20 متر شروع می شود و در دوربینهای پیشرفته تر به بالای 100 متر می رسد. بدیهی است که هرچقدر این برد بیشتر باشد قیمت دوربین مدار بسته نیز بالاتر می رود. پس قبل از سفارش درباره دید در شب مورد نیاز خود مطمئن شوید.

تکنولوژی ضد نور یا WDR

قابلیت ضد نور سبب می شود که یک دوربین در حالی که به سمت نور پنجره ، نور خورشید، چراغ یا هر منبع نوری دیگر نصب شده است بتواند با نور زیاد خود را تطبیق دهد. دوربین هایی که دارای قابلیت WDR هستند نسبت به دوربین های بدون WDR گرانتر هستند.

قابلیت وریفوکال

قابلیت وریفوکال varifocal باعث می شود نصاب دوربین مداربسته بتواند لنز دوربین را به میزانی که خود می خواهد زوم کرده و تنظیم کند. قیمت دوربین های دارای لنز متغیر یا وریفوکال نسبت به دوربین های دارای لنز ثابت بیشتر است. پس اگر نیاز به لنز زود ندارید نباید پول خود را صرف این قابلیت کنید

قابلیت موتورایز

لنز دوربین های موتورایز مثل دوربین های وریفوکال قابل تنظیم است با این تفاوت که در سیستم موتورایز شما نیاز نیست بصورت دستی لنز را تنظیم کنید. بلکه خیلی راحت از راه دور لنز را توسط دستگاه ضبط تصاویر و یا اپلیکیشن موبایل خود تغییر می دهید.

دقت داشته باشید که این دوربین ها بر خلاف تصور برخی، قابلیت چرخش ندارند و فقط در یک نقطه زوم می شوند. قیمت دوربین مدار بسته موتورایز حتی از قیمت دوربین های وریفوکال نیز بالاتر است.

قابلیت های فوق کلیدی ترین قابلیت هایی بودند که در تعیین قیمت دوربین مدار بسته ها تاثیر دارند. اما طبیعتا هر قابلیت دیگر که در یک محصول اضافه می شود قیمت نیز تغییر می کند.

دلیل تنوع قیمت دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته چیست؟

دستگاه های ضبط تصاویر مدار بسته (XVR/DVR/HVR/NVR) نیز هر کدام دارای مشخصه هایی هستند که در تنوع قیمتی آنها تاثیر می گذارند:

تعداد کانال دستگاه

همانطور که می دانید دستگاه ها از تعداد متفاوتی دوربین پشتیبانی می کنند. مثلا یک دستگاه ممکن است 4 ، 8، 16، 32 و یا 64 کانال باشد. هرچقدر تعداد کانال ها بیشتر باشد قیمت دستگاه نیز بیشتر می شود.

تعداد هاردی که پشتیبانی می کنند

یک دستگاه ممکن است یک یا چند هارد با ظرفیت های متفاوت پشتیبانی کند. قبل از خرید دستگاه به ظرفیت هاردی که نیاز دارید دقت کنید.

قابلیت های فشرده سازی مثل H265+ H264+ و سایر قابلیت های فشرده سازی

H265+  یکی از قابلیت های فشرده سازی است که باعث میشود هارد کمتری برای تصاویر نیاز داشته باشید. هرچقدر دستگاه دارای قابلیت فشرده سازی بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می رود.

رزولیشن ضبط و پخش تصاویر

رزولیشن دوربینی که دستگاه می تواند آنرا ساپورت کند در قیمت آن دستگاه تاثیر گذار است. مثلا ممکن است یک دستگاه نتواند دوربین های بیشتر از 2 مگ را پشتیبانی کند. یا اینکه نتواند تصاویر را با همان کیفیت که نشان می دهد ضبط کند. پس قبل از سفارش دستگاه باید به این مسئله دقت کرد. چون عملا ممکن است هزینه ای که بابت یک دوربین با کیفیت بالا می دهد با خرید اشتباه یک دستگاه به هدر رود.

لیست قیمت داهوا را از کجا بگیریم؟

سایت داهوا پارس که نمایندگی محصولات داهوا در ایران است همواره جدیدترین محصولات این برند را به همراه قیمت آنها در صفحه لیست قیمت دوربین مدار بسته داهوا بروز می کند. همچنین فروشندگان و نصابان سیستم های مداربسته می توانند با مراجعه به این سایت از قیمت های همکاری اطلاع کسب کنند.

 

لیست قیمت فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن را از کجا بگیریم؟

سایت هایک ویژن پارس نیز همواره بروزترین قیمت های دوربین مدار بسته hikvision را قرار می دهد. مشتریان این برند می توانند با مراجعه به سایت مذکور لیست قیمت را دانلود کنند.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوربین مداربسته فروش دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان