Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:58:32 GMT

قاتلین فراری در پیشوا دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۳۷۳

قاتلین فراری در پیشوا دستگیر شدند

سردار کیومرث عزیزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۹ تیرماه امسال، یکی از شهروندان پیشوایی در روستای یوسف رضا از توابع بخش مرکزی به دست عده‌ای مسلح به سلاح سرد و گرم به قتل رسید که رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ارتکاب این قتل، در منطقه ایجاد رعب و وحشت کرده بود و پلیس تلاش کرد تا در کمترین زمان ممکن، متهمین دستگیر و به دست قانون سپرده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در نخستین روزهای وقوع این جرم، تلاش پلیس آگاهی شرق استان تهران؛ تعدادی از این افراد دستگیر شدند اما افراد اصلی این باند موفق شدند تا متواری شده و به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شوند.
عزیزی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و تلاش‌های اطلاعاتی، روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر اصلی این باند که متهم به این جنایت بودند دستگیر شدند.
وی افزود: این افراد پس از تکمیل پرونده، به دست قانون سپرده می‌شوند تا توسط دستگاه قضایی به سزای اعمال خود برسند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس تلاش دارد تا با حضور به موقع، احساس امنیت را در کشور ارتقاء داده و فضا را برای برهم زنندگان نظم عمومی، ناامن کند.

برچسب‌ها پیشوا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قتل پیشوا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟

محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن ۳ دختر دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت‌آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

منبع: مهر

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند