Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال به لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امروز می‌تواند صدر جدول را مال خود کند، ولی از نظر لجستیکی همچنان دردسر‌های فراوانی دارد که مایه آزار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از این موارد، ماجرای البسه است که دردسر‌های فراوانی برای بازیکنان استقلال ساخته و باعث ناراحتی بازیکنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرایی که طی روز‌های اخیر کار را به اعتراض غیررسمی و حتی رسمی کشانده و به نوعی پای لیگ قهرمانان آسیا را هم وسط آورده است.

آستین بلند نداریم!
یکی از مشکلات دیگری که باعث ناراحتی استقلالی‌ها شده، داستان عدم ارسال منظم لباس‌هاست. ظاهراً روند ارسال پیراهن‌های آستین بلند برای بازیکنان طی یک ماه اخیر منظم نبوده و همین مسئله فریاد اعتراض آبی‌پوشان را به آسمان برده است. روز سه‌شنبه چند نفر از بازیکنان استقلال با ابراز ناراحتی از این شرایط غرولند کنان می‌گفتند: تهران حسابی سرد شده، برف و باران کل شهر را گرفته، ولی ما هنوز لباس آستین بلند نداریم! واقعاً چرا کار این‌قدر با بی‌نظمی جلو می‌رود؟ از ابتدای فصل مشکل لباس داشتیم. حتی کار به جایی رسید که از سرپرست تیم خواستیم با مدیرعامل باشگاه در مورد شرکت طرف قرارداد حرف بزند. این‌طوری که نمی‌شود. شرکت فوق هر وقت که می‌خواهد پوشاک می‌دهد و هر وقت هم که نخواست خبری نمی‌شود. تمام لباس ما باید سر وقت برسد نه اینکه در کوران مسابقات لنگ پیراهن مسابقه و تمرین شویم.

داستان لباس بازی با شهرخودرو
این‌طور که شنیدیم استقلال بابت بازی امروز با شهرخودرو هم دچار دردسر شده بود و قضیه در دقیقه ۹۰ با پیگیری عوامل تیم حل شد، ولی داستان حالت موقتی داشته و قطعاً باید راهکاری برای حل نهایی آن اتخاذ شود. از سوی دیگر تا کمتر از ۲ ماه دیگر لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و اگر برای آن بازی‌ها مشکل البسه ایجاد بشود، یک آبروریزی رسمی صورت خواهد گرفت.

لباس‌های AFC هنوز آماده نیست
نکته دیگر در رابطه با معضل لباس‌های استقلال، آماده نشدن پوشاکی است که باید به عنوان نمونه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. نمایندگان استقلال هفته آینده برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی می‌شوند و طبق قانون باید نمونه‌هایی از لباس اول و دوم خودشان را به طور کامل در اختیار بازرسان AFC بگذارند تا روی آن‌ها نظر داده شود، ولی تا صبح دیروز هنوز این نمونه لباس‌ها آماده نشده بود. ظاهراً در این رابطه پیراهن گلر‌ها باید آماده می‌شد که تا صبح دیروز آماده نشده بود. اگر نمایندگان استقلال بدون نمونه لباس راهی شوند، قطعاً با جریمه نقدی مواجه خواهند شد و این رقم از میزان درآمد باشگاه کاسته می‌شود، بنابراین باید طی ۴۸ ساعت آینده قضیه به هر طریق ممکن حل و فصل شود.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد

دیدار دو تیم فوتبال العین امارات و الهلال عربستان از سوی AFC لغو شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟