Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیمراد سالاری مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: میثم شاه مکوندزاده هافبک دفاعی استقلال خوزستان با تصمیم سرمربی این تیم به طور رسمی از جمع بازیکنان استقلال خوزستان جدا شد.

او با بیان اینکه تمرینات تیم برای حضور در ۳ هفته پایانی نیم فصل اول در حال انجام است، اظهار کرد: نمی‌توانیم تا نیم فصل اول بازیکنی جذب کنیم، اما با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانه بدنبال تقویت تیم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری بیان داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج در لیگ انجام می‌دهند و امیدواریم هواداران در این راه کنار تیم باشند.

تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۲ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ یک جای گرفته است، این تیم در هفته شانزدهم به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه می‌رود.

استقلال خوزستان در فصل ۹۵- ۹۴ لیگ برتر فوتبال کشور عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

خداحافظی هافبک استقلال از تیم آبی پوشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید خارجی را از استقلال یاد بگیرید!

آفتاب‌‌نیوز :

این یک نکته تکراری است، اما با توجه به درخشش تکراری خرید‌های خارجی استقلال خوزستان ما هم مجبور به تکرار آن هستیم. استقلال خوزستان این فصل شروع خوبی نداشت و نتایجی در خور نام خود نگرفت. در پایان دور رفت این تیم قعرنشین جدول بود، اما همه چیز با چند خرید خارجی خوب تغییر کرد.

وقتی از خرید خارجی خوب و تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی حرف می‌زنیم، یک مثال ایده‌آل خرید‌های پورموسوی و خارجی‌های استقلال خوزستان هستند. عثمان اندونگ در قلب خط دفاعی در کنار داستانبک تورسانوف، سر و سامانی به قلعه دفاعی آبی‌های اهواز داده اند. ساویو روبرتو بازی‌ساز برزیلی با آن ظاهر خاص طراح اصلی حملات خوزستانی‌هاست و آن جلو نیز آسو رستم یک گلزن فرصت طلب نشان داده است.

برای اثبات تاثیر حضور این بازیکنان کافی است به هفته بیست و دوم نگاه کنید که غیبت ساویو روبرتو چقدر در شکست استقلال خوزستان مقابل شمس آذر تاثیر داشت و در این مسابقه با بازگشت او زمینه پیروزی استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان مهیا شد. دربی انتهای جدول میان دو تیم خوزستانی برای همه فوتبال دوستان دردناک بود. اینکه چرا باید این تیم‌های خوب و قدیمی در اینجای جدول باشند، اما به هر حال برای بقا این سه امتیاز از نان شب واجب‌تر بود که به میزبان اهوازی رسید.

در این مسابقه ابتدا ساویو روبرتو پاس گل داد و عثمان اندونگ گل زد. سپس در دقایق آخر و در حالی که بازی ۱-۱ رو به اتمام بود، آسو رستم گل ۳ امتیازی پیروزی را زد، به صنعت نفتی که هفته قبل سپاهان را برده و در اوج انگیزه و امید بود. این نخستین گل پاس گل ساویو در لیگ برتر بود. او قبلاً یک گل هم زده بود، حالا اندونگ هم یک گل زده و آسو رستم نیز که قبلاً یک پاس گل داده بود، دومین گل خود را در این فصل به ثبت رساند. گل‌هایی که منجر به امتیازات حساس در این فصل برای پورموسوی شده است.

کاش سایر تیم‌ها و مربیان ما هم موقع خرید خارجی از روی دست پورموسوی تقلب کنند. ثابت شد با همین ارقام فوتبال ما هم بازیکن خوب خارجی هست، مثل آلوز یا خارجی‌های استقلال خوزستان...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد
  • خرید خارجی را از استقلال یاد بگیرید!