Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ارمنستان در ایران گفت: فعالان صنعتی و تولیدی ارمنستان برای توسعه مراودات اقتصادی با بازرگانان آذربایجان شرقی آمادگی‌های لازم را دارند.

آرتاشس تومانیان در جمع فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی در خصوص ظرفیت‌های اقتصادی این جمهوری اظهار کرد: سیاست اقتصادی ارمنستان  به صورت اقتصاد آزاد بوده و تمام فعالیت اقتصادی در این کشور در دست بخش خصوصی است و تحولات جدید این کشور در راستای تایید این مباحث مشهود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص رفتار دولت متبوع خود در مورد نحوه ثبت شرکت، تملک اموال منقول و غیر منقول و خدمات بانکی در این کشور، خاطرنشان کرد: این کشور در حد استاندارهای جهانی اراء خدمت می‌نماید.

وی با تاکید بر ثبات اقتصادی در این کشور یادآور شد: سالیان طولانی تورم در این کشور حدود یک تا سه درصد بوده است.

تومانیان با اشاره به حضور این کشور در اتحادیه اقتصادی اوراسیا اظهار امیدواری کرد: به عنوان تنها کشور این اتحادیه که مرز زمینی با ایران دارد؛ امکان گسترش همکاری اقتصادی و تجاری بین اعضای اتحادیه و کشور ایران را فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، در ادامه جلسه سفیر تام الاختیار ارمنستان در ایران به سوالات فعالان اقتصادی حاضر در جلسه پاسخ داد./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد