Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت:درپنجمین روز مهلت نام‌نویسی انتخابات مجلس یازدهم و تا ساعت ۱۴ دقیقه امروز،تعداد ۱۸ داوطلب در استان سمنان نام‌نویسی کردند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

حبیب‌الله خجسته پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به ادامه زمان نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون و با نام‌نویسی این 18 داوطلب، تعداد داوطلبان حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان به 64 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات 98- کردستان| برگزاری انتخابات الکترونیکی هنوز نهایی نشده استسخنگوی ستاد انتخابات: ثبت‌نام 6066 نفر در سراسر کشور تا ظهر امروزانتخابات 98 - بوشهر |نام نویسی 89 نامزد انتخابات مجلس در روز پنجم

وی با بیان اینکه از 18 داوطلب نام‌نویسی شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، 13 نفر مرد هستند افزود: پنج زن نیز از صبح امروز تاکنون برای انتخابات اسفندماه در استان سمنان نام‌نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به مدارک تحصیلی افراد نام‌نویسی شده برای انتخابات امسال در استان سمنان از صبح امروز تاکنون اضافه کرد: 14 داوطلب نام‌نویسی شده در روز پنجم مهلت ثبت‌نام که تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، 2 داوطلب دارای مدرک دکترا و 2 داوطلب دیگر نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

خجسته پور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر حوزه‌های انتخابیه داوطلبان زن نام‌نویسی شده در روز پنجم مهلت نام‌نویسی عنوان کرد: 2 داوطلب زن در این انتخابات از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، 2 داوطلب زن نیز از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی و یک داوطلب زن نیز از حوزه انتخابیه دامغان در روز پنجم مهلت نام‌نویسی تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به دایر بودن فرمانداری‌های استان سمنان برای نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات در روز جمعه، پانزدهم آذرماه امسال تأکید کرد: داوطلبان بهتر است هرچه زودتر برای نام‌نویسی به فرمانداری‌های استان سمنان مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

به گزارش تسنیم، مهلت نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا شانزدهم آذر ماه ادامه دارد.

در هیچ یک از چهار روز گذشته از زمان آغاز نام‌نویسی انتخابات امسال در استان سمنان، آمار داوطلبان نام نویسی شده به 18 نفر نرسیده بود و امروز این رکورد شکسته شد.

انتهای پیام/370/ ت

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!

آنچلوتی به هر طریق ممکن، تیمش را راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان کرد

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسرسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

بر اساس داده‌های آماری، اگر منچسترسیتی در تقابل دیشب رئال مادرید را شکست می‌داد، به دومین تیم تاریخ فوتبال تبدیل می‌شد که کهکشانی‌ها را در دو فصل متوالی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند؛ با این حال، این اتفاق رخ نداد و کارلو آنچلوتی تیمش را به هر طریق ممکن، راهی نیمه‌نهایی کرد.

تنها تیمی که موفق شده رئال مادرید را طی دو فصل متوالی از لیگ قهرمانان حذف کند، آث میلان است. روسونری در فصول 1988/89 و 1989/90 به این مهم دست پیدا کرده‌ بود. جالب است بدانید که یکی از بازیکنان آن میلان رویایی، کارلو آنچلوتی بود، سرمربی فعلی رئال مادرید. به عبارت دیگر، کارلو آنچلوتیِ مربی مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!

کارلو آنچلوتی، زمانی که برای میلان بازی می‌کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس