Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خیران ستاد دیه استان قزوین، اظهار داشت: براساس انعقاد تفاهمنامه با استانداری قزوین، مقرر شد تا ۷۴۰ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این استان تعلق گیرد.

وی افزود: امیدواریم تا ۲ سال آینده هیچ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در استان قزوین بدون مسکن نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: متاسفانه برخی از مردم به لحاظ شرایط اقتصادی به وجود آمده کشور دچار گرفتاری‌های مالی شده و در زندان‌ها به سر می برند.

به گفته بختیاری، آزاد کردن افراد آبرومندی که هرگز به فکر دزدی نبودند و تنها به خاطر شرایط اقتصادی بد با مشکل روبرو شده اند، بدون شک ثواب بسیار زیادی به همراه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه خانواده افرادی که به دلیل جرایم غیرعمد گرفتار شده‌اند، علاوه بر تحمل مشکلات اقتصادی، درگیر آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شوند، افزود: فرزندان برخی از این زندانیان نیز به سبب زندانی بودن سرپرست خانوار، درگیر بسیاری از مشکلات از جمله مصرف مواد مخدر شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه بهتر است هرچه زودتر این زندانیان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های بازگردند، گفت: پنج میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان غیرعمد این استان کمک خواهد شد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین زندانیان جرائم غیرعمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین زندانیان جرائم غیرعمد کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد