Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به پیشنهاد امیر حیدری با حکم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «هلاکو احمدیان» فرمانده جدید تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع نیروی زمینی ارتش شد.

سرهنگ احمدیان دوره‌های مختلف چتربازی، مربیگری چتربازی، تکاور، رهایی و گروگان، دور‌های غواصی، پاراگلایدر، سقوط آزاد، نبرد در کوهستان، دافوس، را گذرانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این فرمانده یگان رهایی گروگان تیپ نوهد و همچنین مدتی را به عنوان جانشین فرمانده مرکز پیاده شیراز مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش تیپ 65 نوهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند

روزنامه الاخبار به نقل از منابع مصری می‌گوید پس از شکست آخرین دور مذاکرات در قطر، رژیم صهیونیستی قصد دارد خود را برای حمله زمینی به رفح آماده کند و احتمالا این حمله را پس از عید فطر انجام خواهد داد. 

به گزارش تایمز اسرائیل به نقل از الاخبار، حمله زمینی به رفح برای اواسط آوریل یا حداکثر اوایل ماه مه برنامه‌ریزی شده است و  بین ۴ تا ۸ هفته طول خواهد کشید. 

مقامات صهیونیست مدعی شده‌اند که در طول حمله، جمعیت غیرنظامی غزه را که بالغ بر ۱.۵ میلیون نفر هستند تخلیه خواهند کرد. 

الاخبار همچین گزارش داد که قاهره نگرانی عمیق خود را در مورد حمله زمینی به رفح ابراز کرده و خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها تنش‌ها را در غزه، بلکه در کل منطقه افزایش خواهد داد. 

همچنین بنابر گزارش‌ها، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط مستقیم را رد کرده است. 

گفتنی است، هفته پیش نتانیاهو پس از دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت که رژیم صهیونیستی قصد ندارد طرح خود برای حمله زمینی به رفح را لغو کند و آماده است حتی بدون حمایت آمریکا، آن را انجام دهد. 

جنگ غزه از سه روز پیش و در پی تصویب قطعنامه آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل، وارد دوره آتش‌بس شده، اما این آتش‌بس فقط تا انتهای ماه رمضان برقرار خواهد بود. گفته می‌شود پس از رای ممتنع آمریکا و تصویب این قطعنامه، روابط تل‌آویو و واشنگتن پر تنش شده و سفر هیئت صهیونیست به واشنگتن که قرار بود در خصوص عملیات رفح رایزنی کند، لغو شد.

شهر رفح در جنوب نوار غزه واقع شده و آخرین پناهگاه فلسطینیانی است که از ابتدای جنگ از خانه‌های خود آواره شده و در اردوگاه‌های جنوب غزه ساکن شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم