Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@09:59:31 GMT

تظاهرات گسترده مردم عراق در حمایت از مرجعیت+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۷۹۸

تظاهرات گسترده مردم عراق در حمایت از مرجعیت+ عکس

شهروندان عراقی علیه دخالت‌‌های آمریکا و عربستان در امور کشورشان و همچنین تحرکات فتنه‌گرانه و خشونت‌آمیز بعثی‌ها تظاهرات و بر پایبندی قاطع به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رسانه‌های عراق، بغداد پایتخت عراق امروز شاهد تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مرجعیت عالی دینی و تاکید بر بیرون راندن خرابکاران از تظاهرات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات گسترده امروز شهروندان عراقی بیانگر حلقه زدن مردم بر گرد مرجعیت عالی دینی و مواضع اخیرش بود که از تظاهرات کنندگان خواسته بود صفوف خود را از افراد خشونت طلب نفوذی خرابکار جدا کرده و در بیرون راندن خرابکاران همکاری کنند.

شهروندان عراقی از مناطق مختلف خود را به میدان التحریر در مرکز بغداد رساندند تا بر حمایت از مشروعیت تظاهرات مسالمت آمیز و گرفتن فرصت از خرابکاران و عناصر نفوذی تاکید کنند.

تظاهرات کنندگان پارچه‌ نوشته‌هایی را حمل می‌کردند که بر روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده بود، همچنین بر پایبندی خود به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی تاکید کرده و خواستار  اصلاح و بهبود وضعیت کشور شدند.

شهروندان عراقی همچنین در مخالفت با بعثی‌ها فریاد می‌زدند : کلا کلا بعثیه(بعثی، هرگز، هرگز)، کلا کلا یا امریکان( آمریکا، هرگز، هرگز)، کلا کلا آل سعود(آل سعود، هرگز، هرگز)، کلا کلا یا صهیون(صیونیسم، هرگز، هرگز) آنها همچنین شعارهایی در محکومیت آمریکا و آل سعود سر می‌ دادند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها

در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • فیلم/ تظاهرات گسترده در شهر بارسلون برای همبستگی با غزه
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه+ فیلم