Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:18:20 GMT

آماده‌باش ۵ راهدارخانه در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۸۳۶

آماده‌باش ۵ راهدارخانه در ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از فعالیت ۵۰ نفر از راهداران این شهرستان در پنج راهدارخانه خبر داد.

سیداسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه طرح زمستانی اداره راهداری از یک هفته پیش شروع شده و تا پانزدهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد اظهار کرد: این طرح همه ساله از پانزدهم آذرماه شروع می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی، برودت هوا و ابلاغیه مدیریت کل این طرح امسال در شهرستان یک هفته زودتر از موعد مقرر شروع شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال ۵۰ نفر از راهداران اداره راهداری در پنج راهدارخانه در مسیرهای مختلف جاده شهرستان حضور دارند تصریح کرد: ۴۲ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای طرح زمستانی امسال تجهیز و آماده شده است.

وی از ذخیره‌سازی ۴ هزار تن ماسه و یک‌هزار و ۵۰۰ تن نمک و  سوخت برای ماشین‌آلات این اداره در طرح زمستانی خبر داد و گفت: این میزان ماسه و نمک و سوخت در راهدارخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه راهدارخانه‌های شهرستان در مواقع بارندگی آماده خدمات‌رسانی و اسکان مسافران هستند گفت: مجتمع‌های بین راهی نیز در این زمینه آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/89013/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای بارندگی مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محسن معصوم‌علیزاده در نشست با فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است، افزود: سعی داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.

او تصریح کرد: در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

فرماندار ملایر نیز گفت: این شهرستان با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود، در کنار این اقدام تقویت آنلاین‌شاپ‌ها در سکوهای مجازی بسیار پراهمیت است.

او تأکید کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح مجموعه «مینی‌ورد» به شکل رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر