Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:24:20 GMT

مشکلات تولیدکنندگان پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۸۴۰

مشکلات تولیدکنندگان پیگیری شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از کارخانه تولید مرغ مادر جنوب و دان ستاره کیان بیرجند بازدید کرد و گفت:ایجاد اشتغال و تولید این واحد‌های صنعتی در استان اقدام مثبتی است، اما تولید کنندگان خرد و کلان امروزه در تولید و بازاریابی و صادرات با مشکلاتی مواجه اند که باید این مشکلات پیگیری و برای رفع آن‌ها چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز رضایت از ظرفیت‌های خوب واحد‌های صنعتی استان، افزود:اطلاعاتی که در بازدید‌ها از واحد‌های تولیدی به دست می‌آوریم به بدنه قوه قضاییه وارد و در تصمیم گیری‌های قضات تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد:برای استان مرزی همچون خراسان جنوبی باید راهکار‌هایی چاره اندیشی شود تا به صادرات کالا‌ها و تولیداتشان کمک شود.

خیریه مدیر کارخانه مرغ مادر جنوب خراسان و کارخانه تولید دان ستاره کیان در این دیدار با اشاره به اینکه بطور متوسط در سال ۳۰ میلیون جوجه و روزانه سه هزار تن دان در این واحد تولید می‌شود افزود: ۷۰ تا ۷۵ درصد تولیدات مرغ این واحد مازاد ظرفیت استان است و باید صادرات شود که نیاز است مسئولان مشکلات پیش روی صادرات را مرتفع کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • مشکل صادرات واحد‌های تولیدی حل می‌شود