Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش مستند اجتماعی مقام شایسته تقدیر و یادبود جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به عکس «کوچ» اثر امیر یوسفیان اهری از اهر رسید.

مقام سوم بخش مستند اجتماعی به همراه یادبود جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عکس «یک روز برفی» اثر بهزاد عظیمی از تبریز رسید.

مقام دوم بخش مستند اجتماعی  به همراه یادبود جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به عکس «زندگی روستائی» اثر آرش شادمند از کلیبر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام اول بخش مستند اجتماعی، یادبودجشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به عکس«طبیعت گردی و کوهپیمائی» اثر محمدجواد سروری از اهر تعلق گرفت.

در بخش طبیعت و معماری، مقام شایسته تقدیر بخش طبیعت و معماری، یادبود جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۳ میلیون ریال به عکس(بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری) اثر  ابراهیم علیپور از بانه رسید.

مقام سوم بخش طبیعت و معماری و یادبودجشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عکس تالاب بیارا(خاروانا) اثر سعیداحمدزاده از هادی شهر رسید.

مقام دوم بخش طبیعت و معماری، یادبودجشنواره، لوح تقدیرومبلغ پانزده میلیون ریال به عکس«بالاتر از ابرها»اثر جواد صدری اسفنجانی از تبریز رسید.

مقام اول بخش طبیعت و معماری، یادبود جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ بیست میلیون ریال به عکس «جیریخلار دره‌سی» اثر مهدی ایمانی از اهر رسید.

مقام برتر بخش ویژه بخش ویژه ورنی و یادبود جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال تعلق به عکس «ورنی‌بافی» اثر مجید حجتی از اصفهان رسید.

در بخش تلفن همراه مقام شایسته به عکس «عاشورا» اثر سجاد امینی‌فر از کلیبر رسید.

مقام برگزیده بخش تلفن همراه به عکس «زندگی عشایر قره‌داغ» اثر جابر غلامی از اراک رسید.

 مقام برگزیده بخش تلفن همراه نیز به عکس «رنگرزی سنتی» اثر امید محمدی از بانه رسید.

مقام برگزیده بخش تلفن همراه به عکس«بازار اوچ دکانلار»اثر علیرضا رحمانی از تاکستان رسید.

یادبود جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۵ میلیون ریال نیز به عکس « مه‌لقا خانی» اثر آقای فرشید فرج‌الهی از کلیبر رسید.

کد خبر 4789580

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس عکس ارسباران بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد