Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@06:45:54 GMT

بزرگترین مشکل تیم پرسپولیس مشخص شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۹۳۱

بزرگترین مشکل تیم پرسپولیس مشخص شد!

هافبک و بازیساز پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان بهترین بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی است که او هم چند فرصت را از دست می‌دهد و یک گل می‌زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا جباری در خصوص عملکرد سرخپوشان گفت:

«هر چقدر که زمان بیشتری از لیگ می‌گذرد، شرایط هم برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای فصل فکرش را نمی‌کردم تیم به مشکلی بر بخورد، چون مربی خارجی آشنا به شرایط خاورمیانه، تیم بسیار خوب و پرمهره و حمایت تماشاگران را داشت و به عنوان قهرمان وارد لیگ شده بود، اما حالا نظرم متفاوت است.»

از رضا جباری پرسیدیم برخی می‌گویند پرسپولیس بیمار شده، آیا این موضوع را تأیید می‌کند که این‌طور پاسخ داد:

«دوست ندارم از لفظ بیماری استفاده کنم، اما اگر بیماری هم باشد، ضعف تاکتیکی است. پرسپولیس با یکسری تاکتیک‌های جدید روبه‌رو شده که برای جفت و جور شدن بازیکنان با این تاکتیک‌ها، نیاز به زمان است، اما به نظرم بازیکنان و کادر فنی از زمان خود به خوبی استفاده نمی‌کنند. شاید پرسپولیس شروع خوبی در لیگ داشت، اما می‌بینیم که هرچه از زمان بازی‌ها گذشت، تیم ضعیف‌تر شد و حالا در ورزشگاه آزادی هم به‌سادگی می‌بازد. این برای پرسپولیس که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود، اصلاً اتفاق خوبی به حساب نمی‌آید.»

رضا جباری همچنین به کاهش تعداد گل‌های زده در لیگ اشاره کرد و ادامه داد:

«پرسپولیس خط حمله قدرتمندی ندارد و در هر بازی شاید شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریف بزند، اما هیچ کدام از این شوت‌ها هدفمند نیست. هافبک‌ها هم هنوز نتوانسته اند در سیستم جدید کالدرون راه بیفتند و مشکلات تیم را حل کنند. الان بهترین بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی است که او هم چند فرصت را از دست می‌دهد و یک گل می‌زند. تیمی مثل پرسپولیس نیاز دارد که در هر بازی، گل‌های بیشتری به ثمر برساند و این موضوعی است که باید توسط کادر فنی و هافبک‌ها و مهاجمان صورت بگیرد. من فکر می‌کنم در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس، تاکتیک و تفکرات کالدرون است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رضا جباری پرسپولیس رضا جباری گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود