Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین باهر در حاشیه نهال کاری همگانی در تفرجگاه ائل باغی که با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می کنیم با اجرای این طرح ها ۲۵هزار اصله نهال در اراضی تبریز کاشته شود.

او با بیان اینکه در روزهای اخیر آلودگی هوا اهمیت وجود درختان و فضای سبز را بیش تر نمایان کرده است، افزود: با توجه به اینکه طبق استانداردهای جهانی باید برای هر شهروند یک درخت وجود داشته باشد، ما در تبریز کمبود فضای سبز را به طور کامل احساس می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز تشریح کرد: تلاش ما این است که تا پایان ماموریت شورای پنجم شهر تبریز، تعداد درختان سطح شهر را به دو میلیون اصله برسانیم؛ یعنی برای هر شهروند دست کم یک درخت وجود داشته باشد.

شهین باهر با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال فضای سبز تبریز توسط شورای شهر، تصریح کرد: بودجه قابل توجهی برای موضوع فضای سبز در سال آینده در نظر گرفته شده است تا سرانه فضای سبز در تبریز نه بر اساس آمار و ارقام بلکه به شکلی ملموس افزایش یابد.

او یادآور شد: شهرداری تبریز نه تنها اجازه نمی دهد باغات تبریز به کاربری های دیگر تبدیل شود، بلکه در تلاش هستیم تا با احیا باغات قدیمی تبریز، این شهر را به باغ‌شهر برگردانیم.

کد خبر 4789627

منبع: مهر

کلیدواژه: درختکاری درخت ایرج شهین باهر شهرداری تبریز بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رفع موانع مشارکت مردم در امر تولید و تحقق دغدغه رهبری در امر اقتصاد با فرهنگ سازی مهمترین محور این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه گفت:با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تلاش خواهد شد.

وی بابیان‌ابنکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصا در یک دهه اخیراست افزود:شرطی شدن اقتصاد با گره خوردن به مسایل برجام، عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی از جمله عواملی مهم است که موجب رکود اقتصاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی افزود:حضور و مشارکت موثر مردم در تمامی عرصه‌های کشور موجبات توفیق را فراهم می‌آورد که از جمله ان مشارکت مردم در تولید می‌تواند باشد.

برداشتن قوانین دست پاگیر، مبارزه با قاچاق، منع واردات بی رویه، فساد مالی کارشکنی‌های اداری، از جمله موارد متوجه دولت جهت تسهیل مشارکت مردم در امر تولیدمی باشد.

امام جمعه خوی تصریح کرد:مردمی سازی اقتصاد به معنای واقعی کلمه درواقع تغییر ذهینیت‌ها و اصلاح مقررات زاید می‌باشد به طوری که هر شهروند این فرصت را داشته باشد که بتواند یک کسب و کار راه بیاندازد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی هم دراین جلسه گفت:تحقق جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم فرهنگ‌سازی بوده و پیش نیاز‌های فرهنگی این امر باید پیش بینی شود.

وی افزود:تشکیل دبیرخانه تخصصی برای مردمی سازی اقتصاد با رویکرد رفع موانع در جهت تحقق هرچه بهتر شعارسال در اولویت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب