Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا نمازی عضودبیرخانه ستاد برگزاری سالگرد شهید آیت الله دستغیب گفت:برنامه‌های هفته بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب از ۱۵ تا ۲۲ آذر ماه امسال همزمان با برگزاری نماز جمعه با سخنرانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شیراز آغاز می‌شود.

او، بیان کرد: معرفی و حفظ آثار شهید آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب در مجموعه‌های دانشجویی همزمان با روز دانشجو، معرفی شخصیت دینی و سیاسی شهید آیت‌الله دستغیب در مدارس استان، برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی، همایش نخبگان مکتب شهید دستغیب با حضور طلاب حوزه‌های علمیه در مسجد جامع عتیق ازدیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازی تصریح کرد: گلباران قبور شهید و برگزاری دعای ندبه در آستان مقدس احمدی و محمدی ۱۵ و ۱۴ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

مصطفی مشفقیان مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان فارس نیز افزود: در حاشیه برپایی ویژه برنامه سالگرد شهید آیت‌الله دستغیب نمایشگاه آثار شهید در معرض دید علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر