Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@12:42:52 GMT

اولویت مجلس یازدهم از نظر دبیر کل حزب اتحاد ملت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۱۶۰

اولویت مجلس یازدهم از نظر دبیر کل حزب اتحاد ملت

دبیر کل حزب اتحاد ملت، اولویت مجلس یازدهم را بازگرداندن هویت مجلس برشمرد.

به گزارش ایسنا، علی شکوری‌راد که برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم به وزارت کشور رفته بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت مجلس یازدهم بازگرداندن هویت مجلس است که به تاراج رفته و در راس امور نیست. اولین کار نمایندگان این است که این هویت را بازگردانند تا مجلس قانونگذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر قانونی بودن فرایند بررسی صلاحیت ها تاکید کرد .

شکوری راد درباره بیانیه حزب اتحاد ملت در زمینه‌ی دعوت برای ثبت‌نام در انتخابات اظهار کرد: ما اصلاح طلب هستیم و نمی توانیم انتخابات را نادیده بگیریم. بنابراین می‌خواهیم عرصه برای کنش اصلاح طلبان باز بماند.

دبیرکل حزب اتحاد ملت در ادامه گفت: باید مردم برای فرزندان شان آینده روشنی را پیش بینی کنند، پس مطالبه اصلی ما این است که توده های مردم که بار اصلی کشور بر دوش آنان است شاهد باشند که مطالباتشان در مجلس مطرح می‌شود و حکومت به فکر آنان است و شفاف عمل می کند و مشارکت جو است تا در نهایت به حکمرانی خوب برسیم.

وی افزود: ما در چارچوب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کنش داریم. این شورا هفته پیش دعوت کرد که در انتخابات ثبت نام کنند و ما در همان چارچوب و در تعامل با سایر احزاب اصلاح طلب تلاش می‌کنیم افراد شایسته ای در لیست اصلاحات قرار گیرد و امید مردم باز گردد.

شکوری‌راد با بیان اینکه طرح سرا همچنان در دستور کار قرارداد دارد، گفت: این طرح برای تنظیم لیست نهایی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است و هرکس که در راستای جریان اصلاح طلبی وارد انتخابات می شود باید با این طرح هماهنگ باشد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ادامه داد: در چارچوب طرح سرا و پس از بررسی صلاحیت‌ها کارمان را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تبلیغات از ساعت صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شده است.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • قانون قدیمی؛ دلیل معطلی زمینی به وسعت یک استان
  • نشست مشترک مدیران هلدینگ‌های سرمایه گذاری با رئیس مجلس
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است
  • دستورکار هفته جاری مجلس
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ۱۳ اردیبهشت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود