Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@11:54:02 GMT

صبر برای صدر؛ سه امتیاز ارزشمند برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۱۷۸

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. شیخ دیاباته(۶۱) برای شاگردان استراماچونی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه اول با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما شانس های استقلال بیشتر بود که در دو نوبت مهدی قائدی و شیخ دیاباته می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

 

شاگردان استراماچونی که در هفته های اخیر نمایش خوب و قابل تقدیری داشته اند در نیمه دوم هم با میل هجومی بالا وارد زمین شدند و موقعیت هایی را برای باز کردن دروازه شاگردان گل محمدی فراهم کردند. با این حال شهرخودرو از دفاعی منسجم و کم اشتباه برخوردار بود و اجازه نداد آبی ها موقعیت خطرناک زیادی ایجاد کنند.

 

در دقیقه ۶۱ این دیدار اما مدافعان شهرخودرو در یکی از معدود اشتباهاتی که مرتکب شدند توپی که قائدی با ضربه سر درون محوطه جریمه برای شیخ دیاباته ارسال کرده بود را نتوانستند دفاع کنند تا توپ روی پای این مهاجم تنومند سوار شود و شلیک محکم وی دروازه رحمتی را باز کند.

 

در ادامه شهر خودرو کمی جلو کشید تا بتواند گل خورده را جبران کند اما با وجود حملاتی که انجام نداد نتوانست دروازه حسینی را به طور جدی تهدید کند. 

 

استقلال با این پیروزی 25 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و شهرخودرو 22 امتیازی باقی ماند. استقلال تا قبل از پایان بازی سپاهان برابر نساجی صدرنشین است و در صورت پیروز نشدن این تیم صدرنشین خواهد ماند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهرخودرو شیخ دیاباته استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول