Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:17:10 GMT

سید حریف شوت شیخ نشد، استقلال به صدر رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۲۶۱

دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با حساب یک بر صفر به نفع شاگردان استراماچونی تمام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم‌های استقلال و شهرخودرو از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با این نتیجه با برتری یک بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید. شیخ دیاباته در دقیقه ۶۳ دروازه شهرخودرو را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه استقلال ۲۵ امتیازی شد و موقتا به رده نخست جدول صعود کرد. شهرخودرو نیز با یک پله سقوط با ۲۳ امتیاز به رده سوم جدول رفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی (کارت زرد)، ووریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی (آرش رضاوند ۸۴)، مهدی قائدی (علی دشتی ۷۴) (کارت زرد) و شیخ دیاباته (کارت زرد) (مرتضی تبریزی ۳+۹۰).

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، علی فرامرزی، فرشاد محمدی مهر، سعید صادقی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، حسین مهربان (روح‌الله باقری ۵۴)، امین قاسمی‌نژاد (کارت زرد) و یونس شاکری (کارلوس آلبرتو رودریگز ۷۷).

نیمه اول

در دقیقه پنج، حمله خطرناک استقلال با شوت مسعود ریگی از پشت دروازه همراه بود که ضربه او با اختلاف اندک از کنار دیرک عمودی دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۹، شهرخودرو با نفوذ از سمت راست زمین استقلال، دروازه سید حسین حسینی را تهدید کرد که این دروازه‌بان توپ را در دو مرحله دفع کرد.

در دقیقه ۱۲، روی اشتباه مرادمند، توپ در داخل محوطه جریمه روی پای مهدی قائدی افتاد اما ضربه این بازیکن خوب نبود و مهدی رحمتی به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۱۴، ارسال فرشید اسماعیلی به روی دروازه، با ضربه سر وریا غفوری از مقابل دیرک دورتر به بیرون رفت و این فرصت خوب تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۱۵، شوت حسین مهربان از داخل محوطه جریمه با برخورد به دیرک افقی دروازه استقلال، راهی به دروازه نیافت و توپ دور شد.

در دقیقه ۱۸، شوت محمد دانشگر از داخل محوطه جریمه شهرخودرو به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۸، مهدی قائدی از تله آفساید شهرخودرو عبور کرد و با رحمتی تک به تک شد اما او باز هم ضربه خوبی به توپ نزد و قبل از عبور توپ از روی خط دروازه، توسط مدافعان شهرخودرو به اوت رفت.

در دقیقه ۳۶، ارسال فرشید اسماعیلی به روی دروازه برای شیخ دیاباته با خروج مهدی رحمتی همراه شد و دروازه‌بان شهرخودرو به پای دیاباته برخورد کرد و بازی برای دقایقی به علت مصدومیت هر دو بازیکن متوقف شد. دقایقی بعد خروج به موقع رحمتی مانع از ایجاد فرصت گلزنی برای فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۰ شد.

در دقیقه ۴+۴۵، مهدی قائدی صاحب موقعیت بسیار خوب دیگری شد که قبلا از زدن شوت، بازیکن شهرخودرو با تکل از پشت توپ را به کرنر فرستاد و کرنر هم ثمری برای استقلال نداشت.

نیمه دوم

جدی ترین موقعیت این نیمه در دقیقه با شوت فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۶ خلق شد که مهدی رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۹ شیخ دیاباته در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه سر او دقیق نبود و با برخورد به بازیکن شهر خودرو به بیرون رفت. ضربه کرنر نیز روی سر عارف غلامی نشست اما ضربه او را رحمتی کنترل کرد.

گل: در دقیقه ۶۳، پاس بسیار خوب مهدی قائدی به داخل محوطه جریمه به راحتی توسط دیاباته کنترل شد و با ضربه‌ای محکم، دروازه رحمتی را گشود.

پس از گل استقلال، شهرخودرو برای جبران گل خورده تلاش کرد اما خط هافبک استقلال با بستن بازی در میانه زمین، بازی را کنترل کرد.

شوت فنی علی کریمی را رحمتی با واکنشی به موقع در دقیقه ۸۸ راهی کرنر کرد. پس از این ضربه، شهرخودرو حملات خود را افزایش داد ولی در برابر خط دفاعی استقلال ناکام بود.

در نهایت بازی با برتری یک بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس استراماچونی دیاباته تابناک ورزشی شهرخودرو استقلال تهران انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود