Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از خیرین ستاد دیه استان قزوین عصر پنجشنبه با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور، جمالی پور استاندار، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان و جمعی از خیرین در محل دادگستری قزوین برگزار شد.

مرتضی بختیاری در این مراسم اظهارداشت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد هرجا مردم حضور پر رنگ داشته اند مشکلات سریعتر برطرف شده است و امروز هم اگر بخواهیم از چالش ها عبور کنیم باید مردم را جدی بگیریم و به آنها اهمیت دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انسانهای زیادی هستند که به واسطه یک تصادف یا مشکلات اقتصادی غیر مترقبه دچار زیان های مالی شده اند و زمین خورده اند در حالی که انسانهای شریفی هستند که توان مالی ندارند و به دلیل بدهی در زندان مانده اند که نیازمند کمک خیرین هستند.

بختیاری افزود: شما خیرین که موجب آزادی زندانیان می شوید موجب سامان یافتن زندگی یک نیازمند شده و مشکل طلبکاران را هم حل می کنید و با این کار آسیب های اجتماعی هم کاهش می یابد.

۷۶ زندانی غیرعمد استان قزوین آزاد می شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی یادآورشد: امیرمومنان در نیمه های شب دو کار را انجام می دادند و در کنار عبادت و راز و نیاز  به یاری نیازمندان و مستمندان هم می رفتند و کار شما خیرین در واقع تاسی از مولای متقیان است.

بختیاری تصریح کرد: اینکه خیرین در کنار مسئولان دولتی در استان قزوین در چند سال گذشته توانسته اند بیش از ۴ هزار زندانی مالی جرائم غیرعمد را آزاد کنند بیانگر روحیه بزرگ منشانه و خداپسندانه خیرین است که جای تقدیر دارد.

وی به بازدید امروز خود از یک کارخانه در استان قزوین اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری، یک واحد صنعتی را با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر راه اندازی کرده که ۴۰ نفر از شاغلان آن از مددجویان کمیته امداد هستند که ایشان اعلام آمادگی کرده تا سال آینده برای ۵۰ نفر مددجوی دیگر هم شغل ایجاد کند باید از این انسان خیرخواه خاضعانه تشکر و قدردانی کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور بیان کرد: خیرین زیادی در عرصه های بهداشت و درمان، آزادی زندانیان، مدرسه سازی، ساخت مسجد و اجرای طرح های عمرانی در مناطق محروم مشارکت دارند و الگوی همه ما هستند که نیازمندان را فراموش نکنیم.

توانمندسازی مددجویان در اولویت است

وی به تامین مسکن مددجویان هم اشاره کرد و اظهارداشت: با امضای تفاهم نامه با استانداری قزوین مقرر شده در مدت  یک سال، تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن ساخته شود که با این کار بخش مهمی از مشکلات مددجویان برطرف می شود.

بختیاری افزود: اگر مددجویی در استان بدون مسکن باقی بماند در مدت دو سال آینده نیازش را تامین کرده و آنها را نیز صاحب خانه می کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور اظهارداشت: یکی از ارکان توانمندسازی مددجویان تامین مسکن و پس از آن اشتغال است که در این راستا در این نهاد اقدامات موثری صورت گرفته است.

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی بختیاری برای آزادی زندانیان مددجو

در ادامه این جلسه اعلام شد ۷۶ زندانی جرائم غیرعمد در استان قزوین در روزهای آینده با تامین کمک دو میلیارد تومانی آزاد خواهند شد که بختیاری پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان آن را پذیرفت و از رئیس کل دادگستری استان قزوین خواست همین امروز دستور آزادی تمامی ۷۶ نفر را صادر کند.

حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین هم با این درخواست موافقت و اعلام کرد امروز دستور آزادی ۷۶ زندانی بدهکار جرائم غیرعمد را صادر می کند.

در ادامه از چند تن از خیرین ستاد دیه، مدیران استان و قضاتی که در آزادی زندانیان مشارکت خوبی داشته اند تجلیل شد.

کد خبر 4789733

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی بختیاری کمیته امداد قزوین آزادی زندانیان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دیندارانه در کاهش جرم مؤثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری شامگاه چهارشنبه در سومین دوره پویش «مشهد مهربان» با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در مشهد آغاز شد، اظهار کرد: از جمله ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان، دعا برای آزادی زندانیان است.

فرماندار مشهد گفت: برگزاری اینگونه پویش‌ها می‌تواند نقش بسیار مؤثری در آزادی زندانیانی که نقش زیادی هم در اتهام و جرم خود نداشته اند داشته باشد و باید این فرصت‌ها را غنیمت دانست.

وی تاکید کرد: اینگونه اقدامات دیندارانه می‌تواند در کاهش میزان جرم تأثیر داشته باشد و در موضوع ارتکاب به جرم و جنایت، بازدارنده باشد.

کد خبر 6063885

دیگر خبرها

  • اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد
  • آزادی ۱۷ زندانی در قزوین
  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • اقدامات دیندارانه در کاهش جرم مؤثر است
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی