Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. شیخ دیاباته(۶۱) برای شاگردان استراماچونی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش برهانی گفت: بازی بسیار خوبی را از استقلال شاهد بودیم، این تیم باید همه بازی هایش را ببرد اینکه یک گل می زند یا سه گل مهم نیست مهم این است که به سه امتیاز و قهرمانی دست پیدا کند

وی ادامه داد: شهر خودرو تیم ضعیفی نبود. یحیی گل محمدی تیم بسیار خوبی ساخته و امروز هم برابر استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما این روزها آبی پوشان فوق العاده هستند و بازی به بازی بهتر می شوند.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال به قهرمانی دست پیدا خواهد کرد یا خیر گفت: مطمئن باشید استقلال در پایان لیگ جام را بالای سر خواهد برد.

برهانی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالباتت را از باشگاه دریافت کرده ای گفت: مشکل اصلی من مالیات است که پرداخت نشده و متاسفانه همین مساله باعث شده که ممنوع الخروج شوم و از کار و زندگی بیفتم.

وی با انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به شدت از آقای فتحی شاکی هستم، ما با او قرار گذاشتیم که طلبم را نگیرم اما مالیاتم را پرداخت کنند اما متاسفانه هنوز چنین کاری انجام نداده اند. فعلا صبر می کنم ببینم آنها به قولشان عمل می کنند یا نه

برهانی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تهدید به شکایت کرده ای یا خیر، گفت: من چنین کاری با استقلال نخواهم کرد اما امیدوارم آقایان به قولی که می دهند عمل کرده و بدقولی نکنند.

کد خبر 4789734

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش برهانی شیخ دیاباته اشکان خورشیدی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مارک ویلموتس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت