Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در جریان بازدید از کارگاه اجرایی راه‌آهن چابهار-زاهدان بیان کرد: در جریان بازدید امروز تدابیر جدید برای تسریع عملیات اجرایی راه‌آهن چابهار-زاهدان، اتصال راه‌آهن به بندر شهید رجایی و تکمیل پروژه‌های باند دوم (راهسازی) به منظور اتصال به این بندر استراتژیک اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری برای تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل راه‌آهن چابهار-زاهدان گفت: تلاش می‌شود این خط ریلی تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و آماده بهره‌برداری شود و وزارت راه و شهرسازی سهم خود را برای شکوفایی استان سیستان و بلوچستان ایفا کند.

اسلامی بیان کرد: راه آهن چابهار-زاهدان به عنوان بخشی از کریدور بین‌المللی شمال-جنوب و از طرفی اتصال بندر چابهار به کشورهای آسیای میانه از اهمیت بالایی برخوردار است.  

وی از اهتمام ویژه و فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار راه‌آهن چابهار-زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز محسن داوری در حاشیه بازدید مدیران ستادی و اجرایی استان از بخش مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز علاوه بر بازدید از پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی و پل دهرود به همراه استاندار محترم خراسان رضوی بازدید از پروژه مسکن ملی مهرگان هم در دستور کار این بازدید ها بود که صورت پذیرفت.

وی افزود: قرعه کشی این واحد ها انجام شده و صاحبان آن ها مشخص است. بخشی از ۲۵۰۰واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی منطقه مهرگان دو تا پایان اردیبهشت ماه و بخشی دیگر تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

داوری در پاسخ به خبرنگار ما در پیگیری مشکلات شهرک مهرگان یک از جمله کمبود  مدرسه،مشکل دفع فاضلاب به دلیل سنگلاخی بودن بستر خاک و نبود سیستم اگو گفت: مشکل نانوایی و مدرسه  شهرک مهرگان یک برطرف شده هر چند به شرایط مطلوب نرسیده ایم, اما در ساخت شهرک مهرگان دو تلاش شده مشکلات شهرک مهرگان یک وجود نداشته باشد دو مدرسه در حال ساخت  و رفع مشکل فاضلاب در دست اقدام است.

فرماندار مشهد اظهار کرد:بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مشهد است، در فاز اول اورژانس آن به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل این پروژه طبق برنامه در دست اقدام است.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور