Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:20:26 GMT

سقوط دو دختر روی ریل قطار ایستگاه مترو شهر ری

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۴۸۱

سقوط دو دختر روی ریل قطار ایستگاه مترو شهر ری

سرهنگ سعید عطااللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۵ دقیقه امروز در خصوص خودکشی دو خانم در ایستگاه شهرری با پلیس مترو تماس گرفته می‌شود.

وی افزود: فورا پلیس به مکان اعلام شده مراجعه و مشاهده می کند دو خانم به سن های ۱۸ تا۲۰ ساله بر روی ریل قطار افتاده اند.  

رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: با بررسی های بیشتر مشاهده می‌شود که هنگامی که این دو خانم خودشان را به سمت ریل پرت می کنند قطار با آنها برخورد کرده و بر اثر شدت ضربه وارده درجا فوت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص می‌شود که این دو خانم با هم نسبت فامیلی دارند و دختر عمه، دختر دایی هستند.

عطااللهی با اشاره به تحقیقات بیشتر پلیس در مورد این حادثه گفت: شب گذشته دعوایی بین دختر عمه و همسرش حاصل می‌شود که صبح امروز ساعت ۱۰ دختر عمه، از منزل خارج و به خانه دختر دایی اش مراجعه می کند.

رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: حدود ساعت ۱۰ این دو دختر از خانه خارج می شوند و بعد در ایستگاه مترو شهرری چنین اتفاقی برایشان رخ می دهد.

وی در پایان گفت: تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد بیشتری از این ماجرا  ادامه دارد.

کد خبر 4789706 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو خودکشی پلیس مترو شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی محسن هاشمی معلولان دستگیری سارق نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند

غلامحسین دباغ روز سه‌شنبه گفت: ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن قم از ۲۵ اسفند تشکیل و تا ۱۵ فروردین آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران خواهد بود که در این ایام به طور میانگین روزانه ۵۴ رام قطار مسافری از ایستگاه‌های راه‌آهن این استان تردد می‌کنند.

او ادامه داد: طی این مدت ۳۶ هزار و ۲۶۳ نفر مسافر به استان قم ورود و ۳۲ هزار و ۸۵۱ نفر از این استان به شهر‌های دیگر سفرکرده‌اند.

 مدیرکل راه‌آهن قم با بیان اینکه در مجموع ۶۹ هزار و ۱۱۴ هزار نفر از ایستگاه‌های محمدیه و قم تردد داشته‌اند، تصریح کرد: در زمینه تاخیر حرکت نیز قطار‌های در حین سیر هشت و نیم ثانیه و از مبدأ قم نیز تمامی قطار‌ها بدون تاخیر اعزام شده‌اند که این آمار نسبت به گذشته قابل‌توجه و شایسته تقدیر است.

دباغ افزود: باتوجه به استقبال خوب مسافران، روز‌های زوج سه رام قطار و در روز‌های فرد چهار رام قطار به سمت مشهد مقدس در حال خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافران هستند.

 مدیرکل راه‌آهن قم با اشاره به اقدامات فرهنگی راه‌آهن قم در میزبانی و بدرقه از زائران گفت: از جمله اقدامات فرهنگی صورت‌گرفته در ایستگاه راه‌آهن قم برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، محافل ختم قرآن، میز گفتمان دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی و همچنین اجرای زنده گروه سرود و برگزاری مسابقات فرهنگی در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) می‌باشد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از ۲۸ هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از ۱۵ هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم می‌باشد.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و امکان پیاده‌سازی TOD و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است