Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته یک فقره نزاع دسته جمعی در محدوده خیابان پیربخش شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌های از عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او  افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد ۲۰ نفر از اهالی محل در پی اختلافات قبلی با چوب و چماق و سلاح تپانچه با هم درگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با سرعت عمل ماموران کلانتری ۱۳، هفت نفر از عاملان این نزاع قبل از فرار از محل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری با اشاره به مجروح شدن ۴ نفر از عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و پراید توقیف و یک قبضه سلاح تپانچه از عاملان نزاع کشف شد.

او  بیان کرد: در ادامه این ماجرا بلافاصله اقدامات کنترلی و دعوت آسیب‌دیدگان به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضائی برای شناسایی و دستگیری عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس بودیم.

سرهنگ اکبری تاکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش شهروندان کوتاهی نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

به گزارش صدای ایران،سرهنگ سعید یوسفی فعال روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب