Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پنجمین روز ثبت نام از دواطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد، که روز گذشته 4781 نفر در کل کشور نام نویسی کردند.
به گزارش خبرنگار آریا، پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، روز گذشته 4781 نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. موسوی دیروز اعلام کرد: «سه نفر هم از خارج از کشور ثبت‌نام کردند که توسط همکاران ما در وزارت خارجه ثبت نام آنها انجام شد»
روز گذشته حضور نمایندگان فعلی مجلس برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور پررنگ‌تر از روزهای قبلی بود. مهرداد لاهوتی، مهدی شیخ، داوود محمدی، جلال میرزایی، معصومه آقاپور و محسن کوهکن از جمله نمایندگان مجلس دهم بودند که به وزارت کشور آمدند و ثبت نام کردند. چهره‌های اصولگرایی همچون حمید رسایی، حسین الله کرم و مهدی وکیل‌پور نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

فاطمه جوادی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در کابینه اول محمود احمدی نژاد در پنجمین روز ثبت نام انتخابات مجلس با حضور در وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

سید مصطفی میرسلیم صبح امروز و در پنجمین روز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان وزارت کشور جهت ثبت نام اقدام کرد.

امیرعباس سلطانی نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ بروجن در استان چهارمحال و بختیاری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه صبح پنجشنبه با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران جهت کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین مجلس شورای نام‌نویسی کرد.
وی همچنین فعالیت به عنوان سفیر ایران در کشورهای در لهستان، لیتوانی، قزاقستان و تایلند را در کارنامه خود دارد. 

محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در دوره ششم و دهم مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات کشور امد تا مجددا شانس خود را برای ورود به مجلس یازدهم بیازماید.

احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

حجت‌الاسلام علی کمساری، معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

مؤید حسینی صدر، نمایندهٔ ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ خوی در استان آذربایجان غربی با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

مجتبی رحماندوست، نماینده اصولگرای مجلس نهم ظهر امروز جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافت.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو فراکسیون امید و نماینده دوره دهم مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس سورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

محمود نگهبان سلامی، نماینده مردم خواف در مجلس دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

علی شکوری‌راد، دبیرکل و آذر منصوری قائم مقام حزب اتحاد ملت عصر امروز در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر اما به دلیل ازدحام ثبت نام کنندگان، ثبت نامشان را به فردا موکول کردند.

آذر منصوری از چهره‌های جریان اصلاحات بعداز ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد. آذر منصور نیز در وزارت کشور گفت: فرصت انتخابات را نباید از دست داد. تجربه چهل سال گذشته و تجربه کشورهای پیرامون ما نشان داده که خواست و مطالبات مردم با توجه به صندوق رای و فرصت انتخابات با فراز و فرودهایی همراه بوده است.

امروز همچنین  محمد حسینی صدر، محمد کاظمی ، برات‌علی محمدی و بیژن نوباوه از  نمایندگان ادوار مجلس  نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور  برای رقابت های مجلس یازدهم  نامشان را ثبت کردند.


***
بنابر اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس 4*3 جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟

به گزارش جماران؛ مهر نوشت: پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

 

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی