Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت که کادر فنی تیم مشهدی، استقلال را به خوبی آنالیز کرده بود، اما روی یک موقعیت گل خوردند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نبی‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال شهر خودرو مقابل استقلال گفت: از ابتدای هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و استقلال را آنالیز کردیم، اما روی یک موقعیت گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی گفت: داوری مشکلی نداشت. ما در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم، اما نشد که نتیجه دلخواه خود را بگیریم.

استراماچونی: استقلال فصل گذشته شهر خودرو را شکست نداده بود

هافبک تیم شهر خودرو درباره اینکه تصور می‌شد این تیم برابر استقلال دفاعی بازی کند، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست. ما کارهای تاکتیکی خود را در زمین پیاده کردیم. استقلال یک توپ آورد و به گل رسید. در نیمه دوم به خوبی بازی را در اختیار گرفتیم، اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تیم شهر خودرو استقلال تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!
  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور