Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی موفق شد با کسب پیروزی ۰-۲ مقابل واتفورد، روند فوق العاده هفته های اخیر خود را ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لسترسیتی که در این فصل لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شده و بالاتر از تیم های بزرگ جزیره در رتبه دوم جدول قرار گرفته است، امشب نیز موفق شد در دیداری دشوار با دو گل واتفورد را مغلوب کرده و رتبه دوم خود در جدول را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول تلاش شاگردان برندان راجرز به جایی نرسید و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل وارد رختکن شدند. اما در اوایل نیمه دوم بود که روباه ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و جیمی واردی موفق شد با گلزنی، لسترسیتی را از واتفورد پیش اندازد.

در ادامه تلاش واتفورد برای زدن گل تساوی به جایی نرسید و در دقیقه ۹۵ این مدیسون بود که با حرکتی انفرادی و تماشایی، گل دوم لسترسیتی را به ثمر رساند تا آنها به سه امتیاز شیرین دست یایند. لسترسیتی با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در صورت برتری لیورپول برابر اورتون، با هشت امتیاز اختلاف پایین تر از این تیم در رده دوم قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: واتفورد لسترسیتی لیورپول لسترسیتی لیورپول واتفورد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم شهداب یزد توانست با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری ارومیه بگذرد و نیمی از راه صعود به فینال لیگ برتر والیبال ایران را طی کند.

اما در این دیدار که رضا رضایی قطر پاسور تیم شهداب یزد از اول بازی در میدان بود، پس از عملکرد نه چندان خوب در ست اول، از ست دوم غوغایی به پا کرد و تقریبا هر چه زد به امتیاز تبدیل شد.

رضایی که با این عملکرد خوب، رادوسلاو پاراپانوف بلغارستانی دیگر قطر پاسور تیمش را نیمکت نشین کرده است، با کسب بیست و هفت امتیاز ستاره میدان بود. رضایی که خود ارومیه ای است در برابر تیم شهرش پر انگیزه ظاهر شد و اجازه خود نمایی به احد رضایی قطر پاسور شهرداری ارومیه را نداد.

شهداب یزد که در دو فصل گذشته با دو قطر پاسور خود یعنی امین اسماعیل نژاد و امیر غفور دو قهرمانی به دست آورده است، امید زیادی به سومین جام این بار با درخشش یک قطر پاسور دیگر به نام رضا رضایی دارد. رضایی با این درخشش حالا امیدوار است که حتی در تیم ملی نیز جایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟