Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری غروب پنج‌شنبه در جلسه کارگروه بخش کشاورزی شهرستان‌های گرمسار و آرادان به میزبانی یکی از تالارهای شهر گرمسار بابیان اینکه وجود تعاونی‌ها باعث شد تا همه کشاورزان درگیر حل مسائل و مشکلات خود به صورت فردی نشوند، ابراز داشت: مشکلات حوزه کشاورزی به دست خود واحدها در غالب تعاونی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سازوکاری که در راستای بیمه ارایه شده باید عملیاتی و تعاونی‌ها مسئله بیمه را متقبل شوند، افزود: این طرح در استان سمنان می‌تواند به صورت پایلوت و کشوری انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه بانک عامل ارتباط خوبی را با کشاورزان برقرار کرده و مشکلات ایجادشده با تدابیری لازم قابل حل خواهد بود، ابراز داشت: انتظار از طرح‌های حمایتی دولت نباید فراگیر تلقی شود، تلاش برای اینکه همه گروه‌ها را تحت حمایت وسیتره قرار گیرد یک ‌آفت خواهد بود که موجب عدم نتیجه بخشی موثر در رفع موانع و مشکلات گروه هدف می‌شود. ‌

عسگری بابیان اینکه یکی از ایرادات در نظام برنامه‌ریزی این است که نسخه شفابخش، برنامه مشخص و خاص برای مشکلات وجود ندارد، تصریح کرد: بروکراسی کار زیاد و زمانی مجوزی برای انجام فعالیتی صادر می‌شود نشان می‌دهد که شناسنامه آن فعالیت گرفته‌شده است و باید در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات بانکی نیز دارای ارزش و اعتبار باشد.

وی بابیان اینکه سمنان اولین استان کشور در همراهی و پاسخگویی به استعلامات بانکی بوده است، افزود: استان سمنان نشان داده که از سال‌های قبل از انقلاب در خرد جمعی و کار جمعی ‌عملکرد خوبی را دارد و اتحادیه‌ها در تامین و تولید بخش‌های مختلف خصوصا بخش کشاورزی موفق بودند.

کد خبر 4789761

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان جهاد کشاورزی سمنان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا صفحه اول روزنامه های استان ها یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد