Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امروز طی مراسمی با حضور مسئولان مجتمع آموزشی خیر ساز رفاه دخترانه در مومن آباد سرخه افتتاح شد، ابراز داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۵۰ مترمربع و بااعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه این مجتمع آموزشی با هزینه کرد ۱۰۰ درصدی از سوی سید علاءالدین میر محمدصادقی خیر مدرسه‌ساز افتتاح‌شده است، افزود: این مجتمع شش کلاس درس، سالن اجتماعات و فضای اداری دارد که امروز به مجموعه آموزش‌وپرورش استان سمنان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل نوسازی مدارس استان سمنان بابیان اینکه عملیات اجرایی ساخت این مدرسه سال ۹۳ کلنگ زنی شده بود، ابراز داشت: ساختمان آموزشی فضایی به مساحت ۸۵۰ مترمربع را دارد و دو هزار و ۲۲۵ متر مربع محوطه‌سازی در آن صورت گرفته است.

هژبری اضافه کرد: حضور و مشارکت خیران در پروژه‌های مدرسه‌سازی می‌تواند منجر به افتتاح هر چه زودتر این طرح‌ها در استان سمنان شود که اقدام شایسته سید علاءالدین میر محمدصادقی خیر مدرسه‌ساز در تسریع ساخت مدرسه شایان تقدیر است.

کد خبر 4789772

منبع: مهر

کلیدواژه: سرخه بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا صفحه اول روزنامه های استان ها یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند

وزیری گفت: ۲ هزار و ۲۰۶ خانوار فرهنگی و ۲۳ هزار و ۲۱۹ مسافر غیرفرهنگی و مشاغل آزاد از امکانات و تجهیزات پایگاه‌های نوروزی استان سمنان بهرمند شدند.

وی ادامه داد: ۱۴ پایگاه فعال اسکان، ۱۳۲ مدرسه با یک‌هزار و ۱۰۶ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان، آماده‌سازی شد که تمامی کلاس‌ها با امکاناتی از جمله وسایل گرمایشی، تلویزیون و یخچال تجهیز شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در اماکن در اختیار این اداره‌کل دست‌کم پنج‌هزار و ۵۳۰ نفر است.

برای اسکان مسافران و زائران در استان سمنان یکهزار و ۱۰۶ کلاس و ۱۳۲ مدرسه توسط آموزش‌وپرورش، ۱۲ زائرسرا توسط اوقاف و امور خیریه و ۲۵۵ واحد تأسیسات گردشگری اقامتی از جمله هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، مهمان‌پذیر، خانه مسافر در ایام نوروز ۱۴۰۳ برای ارائه خدمات اقامتی فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند