Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول موفق به شکست تیم ذوب‌آهن در اصفهان شد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل پرسپولیس را مهدی ترابی در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی، محمد نژدادمهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، ماکائولی کریسانتونس، مسعود ابراهیم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

دقیقه 14:  علی علیپور در فرصت تک به تک با اسماعیلی بعد از دریبل او با خطای این دروازه‌بان همراه شد تا داور اعلام خطای پنالتی کند.

دقیقه 16: مهدی ترابی موفق شد پنالتی را تبدیل به گل کند.

دقیقه 25: اولین خطر ذوب‌آهن روی دروازه پرسپولیس روی شوت مطهری از پشت محوطه جریمه سرخپوشان ایجاد شد که رادوشویچ این توپ را مطمئن مهار کرد.

دقیقه 35: شوت رو پا و سرکش وحید امیری می‌رفت به یک گل زیبا تبدیل شود که نوک دستان اسماعیلی و تیرک عمودی دروازه  ذوب‌اهن این اجازه را ندادند.

دقیقه 36: داور به ماکائولی کریسانتونس  کارت زرد نشان داد.

دقیقه 39: کریسانتونس از بین حسینی و خلیل‌زاده در داخل محوطه جریمه پرسپولیس توپ را به ضربه‌ای زمینی به سوی دروازه رادوشویچ شلیک کرد که این درواز‌ه‌بان با عکس العمل به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 44: ضد حمله خطرناک پرسپولیس وهمکاری خوب مهجمان و هافبک‌های این تیم در نهایت با بی‌دقتی علیپور همراه بود و فقط کرنر نصیب سرخپوشان در این حمله شد.

حاشیه دیدار ذوب‌آهن-پرسپولیس| حضور هواداران سپاهان در فولادشهر/ اعتراض بیرانوند به نماینده فدراسیون

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پرسپولیس ذوب آهن اصفهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار