Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیاری از شهرک‌های صنعتی و معادن خراسان جنوبی به زیرساخت‌هایی چون برق نیاز دارند که اگر تامین نشود سرمایه گذار در این استان سرمایه گذاری نخواهد کرد.

سید کمال الدین میرجعفریان، امروز پنج شنبه ۱۴ آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: نمی‌توان یک نسخه واحد برای تمام موارد پیچید و مدیری موفق خواهد بود که نیازها و مشکلات را باتوجه به شرایط منطقه احصا کند و برای رفع آن راهکار ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خراسان جنوبی با این وسعت و شرایط استراتژیکی که دارد می‌طلبد برنامه‌های درون بخشی در آن انجام گیرد.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر هم‌افزایی، تصریح کرد: می‌طلبد کارهای بزرگ تری در این منطقه انجام گیرد که با تدابیری که استاندار خراسان جنوبی اندیشیده‌اند برنامه‌هایی تعریف و تمام برنامه‌ها وارد فاز اجرایی شده که باید آن‌ها را همراه یکدیگر پیش ببریم.

میرجعفریان ادامه داد: خراسان جنوبی ظرفیت‌های بسیاری دارد از جمله اینکه در بحث انرژی‌های پاک منحصر به فرد است.

وی با اشاره به اینکه تولید برق در استان بیش از نیاز است، تصریح کرد: سند سازگاری با کم آبی با همکاری تمام دستگاه‌ها به تصویب رسید و اگر بتوانیم براساس آن فعالیت کنیم می‌توانیم پایداری جمعیت را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به کاستی‌های استان، افزود: بسیاری از شهرک‌های صنعتی استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های بهتر از جمله برق است و اگر این زیرساخت‌ها فراهم شد خواهیم توانست سرمایه گذار جذب کنیم.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی جهشی برای تامین مسکن محرومین در روستاها رخ داده که براساس آن ساخت ۱۰ هزار واحد آغاز شده و پیشرفت خوبی دارد و ۱۵۰۰ واحد در مرحله بهره برداری و نیازمند تامین زیرساخت‌ها در این مساکن هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود
  • اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی
  • اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی اعزام می‌شود
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار