Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوهی پور نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی و وقوع سیلاب در استان بوشهر طی روزهای آینده هشدار داد.

«فرج‌الله شکوهی‌پور» در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر،اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندباد های لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی و وقوع سیلاب در برخی نقاط، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه های فصلی، ریزش کوه در محورهای مواصلاتی استان، کاهش دید و لغزندگی جاده ها و در نتیجه اختلال در ترددهای شهری و جاده ای هشدار داده می شود.

 

شکوهی پور خاطرنشان کرد: همچنین نسبت به وقوع طوفان تندری همراه با رعدوبرق شدید و ریزش تگرگ هشدار داده می شود.

 

وی ادامه داد: نسبت به وزش تندبادهای لحظه ای با سرعتی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و در پی آن افزایش ارتفاع موج دریا به بیش از دو متر هشدار داده می شود.    

 

شکوهی‌پور افزود: توصیه می شود طی مدت مذکور از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای کوچک، تفریحی و مسافری و از صعود به ارتفاعات و اتراق در کنار رودخانه ها و قرار گرفتن در مناطق پر خطر (که خطر جاری شدن سیلاب و برخورد صاعقه وجود دارد) پرهیز شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت از ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان اجتناب شود.

 

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: اقدامات لازم برای حفاظت از محصولات کشاورزی و دامداری اندیشیده شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی انتخابات بارندگی و سیلاب آبگرفتگی معابر هشدار هواشناسی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

معابر شهری کاشان با بارش باران دچار آبگرفتگی شده و سیلاب در برخی نقاط جاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با بارش نزولات آسمانی در شهرستان کاشان شاهد سیلابی شدن مسیرها و معتبر شهری کاشان بودیم و از این رو دستگاه‌های خدماتی و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند و بازدیدهای میدانی و اقدامات لازم برای امدادرسانی و پیشگیری از وقوع حوادث انجام شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان‌آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز ابگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی ضمن اشاره به ادامه بارش‌ها تا فردا افزود: توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و آبراهه‌ها خودداری و سفرهای غیر ضروری در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آبگرفتگی انجام نشود؛ تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آبگرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ابراز داشت: ادامه بارش‌ها موجب آبگرفتگی در جاده بادرود به ‌کاشان و انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها شده است و شاها آبگرفتگی محور بزرگراه نایین اردستان کاشان در محدوده مهراندو و ظفر قند شهرستان اردستان، محور کسوج و اردستان کاشان زیر گذر زواره شده که باعث کندی تردد شد.

وی گفت: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث جریان یافتن روان‌آب و سیلاب و ابگرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان و آبگرفتگی در  منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر محور خرم دشت، روستاهای دره، یزدل جوینان شهرک صنعتی جعفرآباد، محور فرودگاه کاشان و نیز آبگرفتگی جاده ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل شد.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر