Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:07:51 GMT

مسی: چه حیف که مانه در توپ طلا چهارم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۰۳۲

مسی: چه حیف که مانه در توپ طلا چهارم شد

لیونل مسی به سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن دنیا رای داده بود ولی ستاره سنگالی لیورپول در نهایت رتبه چهارم را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در پاریس، لیونل مسی برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد. فوق ستاره بارسا که از سال 2015 دیگر نتوانسته بود به توپ طلا برسد، بالاتر از ویرژیل فن دایک و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال 2019 برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این سه بازیکن نیز سادیو مانه قرار گرفت.

 

 

 

 

مانه فصل گذشته به طور مشترک با اوبامیانگ و محمد صلاح آقای گل لیگ برتر انگلیس شد و نقش بسیار مهمی در قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ داشت.

لیونل مسی در مصاحبه با کانال پلاس فاش کرد که برای بهترین بازیکن سال به سادیو مانه رای داده بود و از اینکه او در نهایت چهارم شد، ناراحت است.

سادیو مانه احتمالا عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آفریقا را تصاحب خواهد کرد و با درخششی که در فصل جاری داشته، قطعا سال بعد نیز از مدعیان توپ طلا خواهد بود.

 

 

 

 

لیونل مسی در تمجید از سادیو مانه گفت:« چه حیف که مانه در رده چهارم قرار گرفت. البته بازیکنان بزرگ و باکیفیت زیادی در فوتبال دنیا حضور دارند که انتخاب را دشوار می کند به طوری که مشکل بتوان یک بازیکن خاص را بهترین دانست. در نهایت من به سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن سال رای دادم چرا که او از آن دست بازیکنانی است که دوست دارم.»

 

مسی ادامه داد:«  مانه همراه لیورپول فصل بزرگ و موفقی را پشت سر گذاشت و در میان بازیکنان این تیم یک چهره ویژه بود. تکرار می کنم که بازیکنان بزرگ زیادی در دنیا داریم و انتخاب دشوار است ولی من مانه را بهتر از دیگران دیدم.»

 

سادیو مانه که شب گذشته در برتری 5-2 لیورپول برابر اورتون یک گل زد و دو پاس گل داد، در واکنش به حرف های مسی گفت:« به او تبریک می گویم و یکدیگر را سال بعد خواهیم دید. من سعی می کنم سال بعد نیز در مراسم توپ طلا باشم و کسی چه می داند؛ شاید این بار من فاتح توپ طلا شدم.»

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی لیورپول سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

فصل ناامیدکننده باواریایی ها با گل کیمیش زنده شد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یوشوا کیمیش که تک گل ارزشمند بایرن مونیخ در این بازی را به ثمر رساند، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او علاوه بر گلزنی در این بازی، ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ۹۳٪ پاس صحیح به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم