Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:41:02 GMT

تدوین بسته‌های حمایتی زراعت چوب در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۰۳۳

تدوین بسته‌های حمایتی زراعت چوب در گیلان

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان از تدوین بسته‌های حمایت از زراعت چوب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ کتر یونس رنجکش در کار گروه فنی ستاد زراعت چوب استان #گیلان با تاکید بر حمایت از اجرای این طرح در استان یادآور شد : در بسته‌های حمایتی برای تمامی بخش‌های مربوطه پیش بینی‌هایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تهیه بسته‌های آموزشی برای زارعین، توجه به شیوه‌های کشت، داشت، برداشت، انتخاب نوع نهال و دریافت مجوزهای لازم، روش‌های پرداخت تسهیلات بانکی، چگونگی پوشش بیمه محصولات و نیروهای شاغل در زراعت چوب ، حمایت از بخش خصوصی برای تولید نهال، برگزاری همایش‌های ملی و استانی در راستای تبادل آخرین دستاوردهای علمی از مهمترین موضوعات مربوط به این بسته حمایتی است.

وی ادامه داد : این بسته حمایتی در کنار شیوه نامه تدوین شده از سوی سازمان جنگل ها می‌تواند نقش مهمی در هر بهتر اجرایی شدن زراعت چوب در استان داشته باشد.

رنجکش اظهار داشت : موضوع زراعت چوب یکی از سیاست‌های کلان کشور است که در استان گیلان با دستور استاندار  پیگیری‌های آن در معاونت هماهنگی امور اقتصادی توسط اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری از  چهار ماه پیش آغاز شده است و تا پایان امسال بنا داریم ضمن شناسایی و تدوین شناسنامه اراضی قابل کشت عملیاتان اجرایی شود.

وی ادامه داد : اجرای زراعت چوب در کنار صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی استان و کشور نقش مهمی در تامین مواد اولیه صنایع سلولزی و همچنین اشتغال روستایی و تولید ارزش افزوده و گردش مالی و رونق اقتصادی در استان دارد.

در این جلسه هریک از اعضای شرکت کننده به نمایندگی از دستگاه‌های اجرایی مربوطه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را ارائه و پیشنهادات پس از تایید ستاد زراعت چوب استان برای اجرا ابلاغ شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان اشتغال جنگل سرمایه گذاری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند

اله کرم عزیزی  گفت: این مددجویان با معرفی واحد مددکاری به نهادهای حمایتی کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، اداره بهزیستی و مرکز مراقبت بعد از خروج مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان آزاد شده واجد شرایط با هدف ایجاد خود اشتغالی و کسب درآمد از برنامه های نهادهای حمایتی است .

نهادهای حمایتی ، از طریق پرداخت مستمری، ارزاق و کمکهای نقدی و غیرنقدی، بن خرید کالا، تامین لوازم التحریر ،هزینه آموزشی برای فرزندان زندانیان، کمک هزینه درمان، دارو، تهیه مواد غذایی و پوشاک به خانواده های زندانیان کمک می کنند.
عزیزی افزود: واحد مددکاری مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با هدف حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند آنها را به نهادهای حمایتی معرفی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان