Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در سخنانی ناتو را متهم کرد که تنها شعار می‌دهد، اما عمل نمی‌کند.

به گفته اردوغان از آن جا که ترکیه تهدیدات امنیتی ناتو را در نظر می‌گیرد، دیگر متحدان در ناتو نیز لازم است تا به نگرانی‌های امنیتی ترکیه توجه جدی داشته باشند.

اردوغان همچنین از این که در مقابله با تروریسم، علی رغم برخی سخنان، اما اقدام عملی صورت نمی‌گیرد، گلایه کرده و گفته است: وقتی به سخنرانی‌های نشست ناتو توجه می‎‌کنیم، متوجه می‌شویم که همه بر مقابله با تروریسم تاکید می‌کنند اما هیچ اقدام عملی صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ترکیه در ادامه همچنین گفته است که کشورش از طرح دفاعی ناتو برای کشورهای حوزه بالتیک و لهستان حمایت می‌کند.

این سخنان رئیس جمهور ترکیه پس از حضور او در اجلاس سالانه سران ناتو صورت گرفت که از اوایل هفته جاری در شهر لندن برگزار شد.

کد خبر 4789769

منبع: مهر

کلیدواژه: ناتو رجب طیب اردوغان لندن ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران فلسطین دونالد ترامپ ناتو روسیه ترکیه لبنان فرانسه افغانستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کلمبیا از موضع حمایتی سازمان کشورهای آمریکایی از رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور کلمبیا نسبت به موضع حمایتی کشورهای عضو سازمان کشورهای قاره آمریکا (OAS) از رژیم صهیونیستی پس از عملیات ایران علیه این رژیم احساس ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایسنا، «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «هر نوع بربریتی، نسل‌کشی محسوب می‌شود بنابراین هدف برتر او.ای.اس (OAS) باید صلح باشد؛ به غیر از این چیزی جز تبلیغات ژئوپلیتیکی که تنها منجر به نابودی انسان می‌شود، نیست.»

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، رئیس‌جمهور کلمبیا تاکید کرد که هدف کشورهای عضو سازمان کشورهای قاره آمریکا باید «صلح جهانی باشد نه ایران و اسرائیل. آنها جمهوری‌های مستقل هستند و باید بدون اربابان روی این مسئله شرط‌بندی کنند.»

بیانیه‌ کشورهای عضو سازمان کشورهای قاره آمریکا عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را صراحتا محکوم و با شهروندان سرزمین‌های اشغالی و کابینه رژیم صهیونیستی ابراز همبستگی کرد. کشورهای عضو این نهاد آمریکایی، چشمان خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی، به‌ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق بستند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایران در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را با موفقیت در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • هشدار پادشاه اردن به رئیس‌جمهور آمریکا
  • انتقاد کلمبیا از موضع حمایتی سازمان کشورهای آمریکایی از رژیم صهیونیستی